آفتاب
معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش:

طلوع فجر انقلاب با نام نیروی هوایی ارتش گره خورده است

طلوع فجر انقلاب با نام نیروی هوایی ارتش گره خورده است

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بیعت تاریخی و سرنوشت‌ساز کارکنان نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) در آن شرایط سخت موجب شد تا نام این نیرو برای همیشه در تاریخ ثبت و ضبط شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا واحدی در ایایم دهه فجر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و تبریک روز نیروی هوایی ارتش، افزود: این دانشگاه به عنوان یادگار نظامی با بصیر و غیرتمند سرلشکر شهید منصور ستاری است که با حضور در این مکان در ذهن خاطرات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آن شهید عزیز و فرمانده فقید نیروی هوایی تداعی می‌شود.

وی با اشاره به انس کارکنان نیرو هوایی قبل از پیروزی انقلاب با قرآن کریم، خاطرنشان کرد: همین انس با کلام وحی بود که توانست این نیرو را که همه‌چیز آن در دست اجانب و بیگانگان بود رها سازد و آنها را با گام‌های مردم ایران اسلامی همگام سازد.

واحدی در پایان با بیان چگونگی اجرا و اهداف برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ارتش نیز اظهار کرد: محافل انس با قرآن در ارتش با هدف تفکر و تدبّر در آیات قرآن مجید، استفاده از توان هر نیرو و ارتقای سطح کیفی قاریان و حافظان عزیز ارتش برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N103137

وبگردی