آفتاب
برای کمک‌رسانی به مردم گرفتار در برف و کولاک

گروه‌های امدادی و پزشکی نیروی دریایی ارتش به استان گیلان اعزام شدند

گروه‌های امدادی و پزشکی نیروی دریایی ارتش به استان گیلان اعزام شدند

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش از اعزام گروه‌های امدادی و پزشکی برای کمک‌رسانی به مردم گرفتار در برف و کولاک شدید در استان‌ گیلان خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ناخدایکم افشین رضایی حداد اظهار کرد: با توجه به وضعیت بحرانی پیش آمده به علت بارش شدید برف که منجر به مسدود شدن مسیرهای مواصلاتی بین شهری و دستری روستایی و تردد درون شهری شده است، گروه‌های امدادی و پزشکی نیروی دریایی از اولین ساعات شروع برف و کولاک کار اقدام رسانی به مردم گرفتار در برف استان گیلان را شروع کردند.

وی افزود: 3 گردان به همراه چندین دستگاه کامیون، جرثقیل، ‌آمبولانس و اتوبوس برای بازگشایی راه‌ها وآذوقه رسانی و نجات مسافران به مناطق بحرانی انزلی به ویژه آبکنار اعزام شدند .

ناخدا رضایی حداد از پخت شبانه روزی نان در2 نانوایی نیروی دریایی خبر داد و افزود : ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش آماده توزیع مواد غذایی اضطراری شامل نان، کنسرو، آب معدنی و همچنین سوخت ، اعزام گروه‌های پزشکی ، امدادی و برف روبی و در اختیارگذاشتن 2 بالگرد و دستگاههای ارتباطی و مخابراتی سیار برای کمک رسانی به مردم است.

انتهای پیام

کد N102979

وبگردی