آفتاب

اعزام 5 اکیپ بهینه‌سازی برق از سمنان برای کمک به مازندرانی‌ها

اعزام 5 اکیپ بهینه‌سازی برق از سمنان برای کمک به مازندرانی‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از اعزام پنج اکیپ اجرایی برای رفع مشکلات و قطعی‌های حادث شده در غرب مازندران به این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه سمنان، سیدمحمد موسوی‌زاده در جلسه مدیریت بحران شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: با توجه به بارش سنگین برف در غرب مازندران و مشکلات حادث شده در شبکه توزیع برق منطقه مورد اشاره، پنج اکیپ اجرایی از استان سمنان شامل 20 نیروی عملیاتی به همراه تجهیزات و خودروهای مناسب از این شرکت به توزیع برق غرب مازندران برای امدادرسانی و رفع مشکلات و قطعی‌های حادث شده اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شبکه‌های توزیع برق استان پایدار است و مشکلی در این زمینه نیست ادامه‌داد: به دلیل بروز سرما، وزش باد شدید و بارش برف و کولاک در چند روز اخیر در برخی مناطق استان به ویژه در مناطق شمالی، خوشبختانه مشکلی در تأسیسات و خطوط برق‌رسانی استان نداریم و خاموش‌های موردی ناشی از سیم پارگی در اثر شکستگی شاخه های درختان برطرف شده است.

موسوی‌زاده گفت: هم استانی‌ها می‌توانند در صورت بروز حادثه در شبکه مراتب را با واحدهای اتفاقات سطح استان و به شمار تلفن 121 اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام

کد N102846

وبگردی