آفتاب
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری خبرداد:

سوخت‌رسانی ویژه به نقاط بحرانی استان مازندران

سوخت‌رسانی ویژه به نقاط بحرانی استان مازندران

در چند روز اخیر که شاهد کاهش شدید دمای هوا و بارش سنگین برف در استان بودیم بیش از 14 میلیون لیتر انواع فراورده نفتی در منطقه ساری توزیع شد.

سوخت رسانی به مناطق سردسیر با توجه به بارش برف سنگین از شروع بحران تا کنون ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از ساری، مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: در چند روز اخیر که شاهد کاهش شدید دمای هوا و بارش سنگین برف در استان بودیم بیش از ۱۴ میلیون لیتر انواع فراورده نفتی در منطقه ساری توزیع شد.

حسینعلی طالبی افزود: از شروع بحران تا کنون توزیع یک میلیون و نهصد هزار لیتر نفت سفید و پنج میلیون و سیصد هزار لیتر نفت گاز و هفت میلیون لیتر بنزین معمولی و سوپر در منطقه ساری به ثبت رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری ضمن اشاره به قطع گاز در استان و اهمیت سوخت رسانی به مناطق سردسیربه ویژه غرب استان خاطر نشان کرد: ۴ دستگاه نفت کش جهت توزیع سوخت در مناطق صعب العبور با تجهیزات کامل از سوی منطقه ساری به غرب استان اختصاص داده شده است که یکی دیگر ازاقدامات مهم انجام شده، اعزام یک دستگاه جایگاه سوخت سیار با ظرفیت ۱۲ هزار لیتر جهت استفاده خودرو‌ها می‌باشد.

طالبی اظهار داشت: تا کنون چهار صد هزار لیتر بنزین و دویست و هشتاد هزار لیتر نفت سفید و ششصد و هفتاد هزار لیتر نفت گاز از سوی منطقه ساری به غرب استان اختصاص داده شده است.

وی در ادامه گفت: کمیته بحران منطقه ساری با بررسی وضعیت مناطق اقدام به توزیع۲۰ لیتر نفت سفید به ازای هر خانواردر منطقه ساری با هماهنگی و نظارت شرکت ملی پخش در شهرستان‌ها و فرمانداری‌ها نموده است که در ادامه این نشست‌ها مقرر شد شرکت‌های موزع گاز مایع نسبت به ذخیره سازی و توزیع به موقع سیلندر‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

کد N102683

وبگردی