آفتاب

تاکید معاون رییس جمهور بر تسریع در اجرای طرح توسعه حرم عبدالعظیم (ع)

تاکید معاون رییس جمهور بر تسریع در اجرای طرح توسعه حرم عبدالعظیم (ع)

شهرری- ایرنا- معاون اجرایی رییس جمهور ضمن تاکید بر تسریع در اجرایی شدن طرح توسعه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: در صورت لزوم پیگیر اقدامات و هماهنگی لازم در این زمینه با دولت خواهیم بود.

ˈمحمد شریعتمداریˈ عصر دوشنبه در حاشیه دیدار با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در گفت و گو با ایرنا، افزود: با اجرای طرح توسعه اطراف حرم مطهر سید عبدالعظیم حسنی(ع) ضمن اینکه مردم شهرری از فواید آن برخوردار خواهند شد مشکلات بافت فرسوده اطراف حرم نیز رفع می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مقدمات لازم در اجرای سریع طرح توسعه حرم آماده و مکان یابی آن صورت گرفته است، اظهار داشت: همکاری دولت و شورای شهر در طرح توسعه حرم مطهر ضروری به نظر می رسد.

عضو هیات امنای حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، همچنین گفت: هماهنگی مناسب و همکاری لازم بین اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران منجر به رفع بسیاری از مشکلات و معضلات شهرری خواهد شد و ما نیز در دولت پیگیر امور خواهیم بود.

شریعتمداری که سال 1369 به عضویت هیات امنای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مفتخر گردیده است، در ادامه خاطر نشان کرد: بنده از همان روز نخستین که ترکیب هیات امنای آستان تعیین شد با انجام امور محوله در خدمت آستان مقدس سیدالکریم (ع) و مردم شهرری می باشم.

عصر روز دوشنبه رییس شورای اسلامی شهر تهران به همراه تعدادی از اعضای این شورا آیت الله ˈمحمد محمدی ری شهریˈ تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) دیدار و گفت وگو کردند.

1724/1914*8 1552
کد N101008

وبگردی