آفتاب

رونق بازار جراحی های زیبایی در انگلیس

رونق بازار جراحی های زیبایی در انگلیس

لندن - ایرنا - مطالعات یک نهاد تخصصی در انگلیس از افزایش تمایل به انجام جراحی های زیبایی بویژه در میان زنان این کشور حکایت دارد.

به گزارش ایرنا، انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی انگلیس روز دوشنبه با انتشار نتایج مطالعات خود اعلام کرد: تعداد جراحی های پلاستیک و زیبایی در انگلیس در سال 2013 میلادی حدود 17 درصد در مقایسه با سال قبل از آن افزایش داشته است.

این نهاد تخصصی افزود: جراحان عضو این انجمن در سال گذشته میلادی 50 هزار و 122 فقره عمل جراحی پلاستیک و زیبایی بر روی بیماران خود انجام داده اند.

دکتر ˈراجیو گروورˈ رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی انگلیس گفت: میزان افزایش در تقاضا برای انجام اعمال جراحی زیبایی در سال 2013 میلادی از سال 2008 میلادی تاکنون بی سابقه بوده است.

وی افزود: حدود 90 درصد متقاضیان این نوع جراحی ها در انگلیس زنان هستند ولی تعداد مردان متقاضی عمل جراحی پلاستیک و زیبایی نیز در حال افزایش است.

بر اساس اعلام انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی انگلیس، بیشترین افزایش تقاضا مربوط به اعمال جراحی موسوم به ˈلایپوساکشنˈ یا برداشتن چربی بوده است که در سال 2013 میلادی 41 درصد افزایش یافت.

همچنین عمل جراحی دماغ و عمل جراحی سینه در سال گذشته میلادی به ترتیب 17 و 13 درصد رشد داشته است.

دکتر راجیو گروورˈ گفت: این نوع اعمال جراحی از نظر ما یک عمل پزشکی هستند و مانند هر عمل دیگر خطرات و منافعی را برای بیماران دارند.

وی اظهارداشت: ما در سال گذشته حدود 30 درصد از متقاضیان عمل جراحی پلاستیک و زیبایی را به دلایل مختلف و از جمله خطرات احتمالی برای سلامت شان، رد کردیم.

گردش مالی مربوط به صنعت جراحی های زیبایی در انگلیس در سال 2005 میلادی حدود 750 میلیون پوند بود که این رقم در سال 2010 میلادی به دو میلیارد و 300 میلیون پوند افزایش یافت و پیش بینی می شود که این رقم سال آینده به سه میلیارد و 600 میلیون پوند برسد.

اروپام**345
کد N99599

وبگردی