آفتاب

ایوبی: از شمقدری برای حضور در افتتاحیه دعوت ویژه کردیم/ شمقدری: دعوتنامه ای به دست من نرسید

ایوبی: از شمقدری برای حضور در افتتاحیه دعوت ویژه کردیم/ شمقدری: دعوتنامه ای به دست من نرسید

در حالی که ایوبی، رئیس سازمان سینمایی، خبر از دعوت ویژه شمقدری برای حضور در مراسم افتتاحیه جشنواره فجر می دهد، شمقدری اعلام داشت که دعوتنامه ای به دستش نرسیده است. و اگر دعوتنامه ای در کار بود حتما به مراسم می رفت.

به گزارش آفتاب، حجت‌الله ایوبی در پاسخ به پرسش ایسنا درباره اینکه آیا جواد شمقدری (رییس سابق سازمان سینمایی) اگر طرحی برای فیلم‌سازی داشته باشد، می‌تواند آن را در این دولت بسازد، تاکید کرد: حتما می‌توانند فیلم بسازند. ایشان حتی برای مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر نیز به صورت ویژه دعوت شده بودند.
اما در همین رابطه، جواد شمقدری در مصاحبه ای با سینماپرس اذعان داشت که: جای تشکر و سپاس از همه عزیزانی که در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر تلاش میکنند و بخصوص جناب آقای ایوبی محفوظ است ولی هیچ دعوتی از بنده برای شرکت در مراسم صورت نگرفت.
شمقدری ادامه داد: جشنواره فیلم فجر به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی کشور نیاز به مشارکت همه سینماگران دارد و همانگونه که جناب ایوبی در متن سخنرانی خود فرمودند باید با گفتگو بسیاری از سوء تفاهمات برطرف شود لیکن با همه توصیف ها دعوتنامه ای به دست من نرسید.
وی خاطرنشان ساخت: بی شک در صورت دریافت دعوتنامه آنهم از نوع ویژه برنامه های خود را بگونه ای تنظیم میکردم که حتما به عنوان یک سینماگر و فعال سینمایی در جمع دوستان و همکاران حاضر شوم.
کد N99512

وبگردی