آفتاب

اعتراض پیرمؤذن به ارائه پیشنهادات الحاقی نمایندگان در بررسی بودجه

اعتراض پیرمؤذن به ارائه پیشنهادات الحاقی نمایندگان در بررسی بودجه

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در تذکری از هیأت رئیسه مجلس خواست تا وقت مجلس را با بررسی پیشنهادات الحاقی نمایندگان در حین بررسی لایحه بودجه صرف نکند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی بخش های درآمدی لایحه بودجه 93، کمال پیرمؤذن در تذکر آئین نامه ای بر اساس اصل 52 گفت: بر اساس این اصل دولت اختیار ارائه بودجه به مجلس را دارد از طرف دیگر شاهد بودیم که در سال گذشته تمام پیشنهادات الحاقی با وقت گیری که نمایندگان انجام می دادند با استناد به اختیارات شورای نگهبان بار دیگر به مجلس اعاده شد.

وی افزود: حال این سوال پیش می آید که چرا شب و روز نمایندگان برای بررسی پیشنهاداتی صرف می شود.

این نماینده مجلس با تأکید براینکه امیدواریم هیأت رئیسه و نمایندگان وقت مجلس را با ارائه این پیشنهادات نگیرند، گفت: دیروز که کارگران ناراحت شدند، امروز کارمندان بر اساس اصل 55 قانون که باید تورم کاهش پیدا کند که کاهش نیافت آن ها را مأیوس کردیم.

باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پیرمؤذن گفت: مجلس به فکر کارمندان است و امروز نیز تا سقف یک میلیون تومان را معاف از مالیات کرد.

به گزارش مهر، شورای نگهبان سال گذشته بندهای الحالقی لایحه بودجه که جنبه قانونگذاری داشت مغایر با قانون دانست و آن ها را حذف کرد.

 

 

کد N99300

وبگردی