آفتاب

معاون اول رییس جمهور:دولت برنامه ریزی لازم برای توسعه کشور را انجام خواهد داد

معاون اول رییس جمهور:دولت برنامه ریزی لازم برای توسعه کشور را انجام خواهد داد

معاون اول رییس جمهوربا تاکید براینکه روستاهای کشور نیازمند توسعه و پیشرفت هستند ، ازدستگاههای اجرایی کشور و مرکز توسعه روستایی به خاطر طرح های ارائه شده قدردانی کرد و گفت : شرایط روستاها باید به گونه ای باشد که روستاییان احساس رفاه و آرامش کنند و از درآمد کافی برخوردار باشند .

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر اسحاق جهانگیری در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان در آیین افتتاح ۳۳۰۰ طرح عمرانی ، زیربنایی ،تولیدی و اشتغالزا در سراسر کشور، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان سرشار از منابع و استعدادهای خدادادی است اما متاسفانه درکنار این همه ظرفیت،محرومیت زیادی به چشم می خورد.دولت تدبیر وامید،تلاش خواهد کرد با برنامه ریزی لازم ، مشکلات مردم را رفع کرده و مسیر توسعه استان سیستان و بلوچستان و کشور را هموار سازد.

معاون اول رییس جمهور وجود دریای مکران در استان سیستان و بلوچستان را یک ظرفیت فوق العاده برای توسعه استان برشمرد و اظهار امیدواری کرد این سفر بتواند نقطه عطفی در طرح های عمرانی و توسعه ای استان باشد.

گفتنی است در این مراسم معاون اول رییس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس با سه استان لرستان، مرکزی و کرمان ارتباط برقرار کرد و استانداران این استانها طرح های خود در قالب ۳۳۰۰ پروژه عمرانی ، زیربنایی ،تولیدی و اشتغالزا را معرفی کردند.

جهانگیری نیز با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از دست اندرکاران اجرای این پروژه ها ،برلزوم تلاش مدیران استانی در جهت توسعه استانهای کشور تاکید کرد.

انتهای پیام

کد N99223

وبگردی