آفتاب
در مجلس مطرح شد؛

مالیات ندادن آهن فروشان و طلافروشان تهمت نارواست

مالیات ندادن آهن فروشان و طلافروشان تهمت نارواست

یک نماینده مجلس در تذکری در جلسه علنی مجلس گفت: اینکه از پشت تریبون مجلس اعلام کنیم آهن فروشان و طلافروشان مالیات نمی دهند، نسبت ناروایی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی و در ادامه بررسی لایحه بودجه 93 کل کشور، ایرج عبدی نماینده مردم خرم آباد و دورود در تذکر شفاهی، گفت: نمایندگان سوگند یاد کردند که از قانون اساسی دفاع کنند در حالیکه در دفاع از حقوق کارکنان دولت در مجلس بحث های ناروایی مطرح شد.

وی افزود: برخی نمایندگان در دفاع از حقوق کارکنان دولت اعلام کردند که برخی اقشار همچون آهن فروشان و طلافروشان کسانی هستند که مالیات نمی دهند در حالیکه این مسئله نارواست و مجرم شناختن گروهی به حساب می آید که مالیات می دهند.

عبدی ادامه داد: کسی که می خواهد به دولت فحش دهد در مجلس تریبون او را راحت باز می کنید اما کسی که می خواهد از ملت دفاع کند به او اجازه حرف زدن نمی دهید.

به گزارش مهر، محمد رضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: گاهی اقشار و صنوف مختلف را ضرب المثل قرار می دهیم که در این باره باید دقت لازم داشته باشیم زیرا در تمام صنوف آدم های باگذشت، ایثارگر، فداکار و متدین داریم، باید به این نکته توجه شود.

وی همچنین افزود: اینکه هر وقت کسی می خواهد به دولت فحش دهد تریبون او باز می شود اتفاقا باید بگویم کسانی که می خواهند به دولت فحش دهند در کنار آن از ملت دفاع می کنند.

باهنر ادامه داد: نباید به دولت هم فحش داد، در مواقع لازم انتقادهای موجود را مطرح می کنیم.

کد N99124

وبگردی