آفتاب

سه دستور کار وزارت کشور برای جلسه با احزاب/ بادامچیان: عضو هیچ «کارگروهی» نیستم

سه دستور کار وزارت کشور برای جلسه با احزاب/ بادامچیان: عضو هیچ «کارگروهی» نیستم

فارس نوشت:

نایب‌رئیس جبهه پیروان با اشاره به جلسه احزاب با وزیر کشور، گفت: در این جلسه سه موضوع قانون احزاب و تغییرات آن، یارانه احزاب و خانه احزاب در دستور کار قرار دارد.

اسدالله‌ بادامچیان نایب‌رئیس جبهه پیروان درباره حضور خود در جلسه روز سه‌شنبه با وزیر کشور، اظهار داشت: در این جلسه سه موضوع در دستور کار قرار دارد؛ قانون احزاب و تغییرات آن، یارانه احزاب و خانه احزاب موضوعاتی است که به آن خواهیم پرداخت.

بادامچیان با تأکید بر اینکه بنده عضو هیچ کارگروهی از جمله کارگروه وزارت کشور نیستم، ادامه داد: بنده به صورت حقیقی به این جلسه دعوت شده‌ام چرا که ما 50 سال در کار احزاب حضور داشته‌ایم.

نایب‌رئیس جبهه پیروان درباره غیرقانونی بودن برگزاری انتخابات برای خانه احزاب تصریح کرد: خانه احزاب در کمیسیون احزاب قبلی به دلیل تخلفاتش تعطیل شد اما چگونگی راه‌اندازی آن، محل بحث است لذا اگر این خانه متعلق به همه احزاب است باید ترتیبی داد که همه احزاب د‌ر آن حضور داشته باشند.

وی با اشاره به ترکیب خانه احزاب افزود: اگر احزاب 5 نفره و 10 نفره که هیچ حوزه حزبی ندارند در این خانه باشند نمی‌شود، از بین 300 حزب تنها 62 حزب روز 14 دی به دیدار وزیر کشور رفتند، بقیه این احزاب کجا هستند؟

بادامچیان در تبیین علت این موضوع گفت: اصلاح‌طلبان در زمان خود تلاش کردند احزاب چند نفره راه بیندازند تا از این طریق خانه احزاب را دست بگیرند.

نایب رئیس جبهه پیروان درباره اینکه بر همین اساس بر ایجاد «خانه احزاب اصولگرا» اشاره داشتید، متذکر شد: ما راه نمی‌اندازیم، خودش به وجود می‌آید، چراکه اگر مجموعه برای خود گروهی ‌راه بیندازد تا برای خود استفاده کند، دیگران تابع نمی‌شوند.
29220

 

کد N99069

وبگردی