آفتاب

نماینده مردم ساوه: طرح گزینه نظامی نشانگر ضعف آمریکا در مدیریت سیاسی است

نماینده مردم ساوه: طرح گزینه نظامی نشانگر ضعف آمریکا در مدیریت سیاسی است

نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: عزت‌مندی و صلابت ملت ایران گزینه نظامی استکبار را بی‌اثر کرده است.

شهلا میرگلوبیات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، افزود: آمریکایی‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون از مواضع خصمانه خود دست برنداشته‌اند و از هیچ اقدامی علیه ایران کوتاهی نکرده‌اند اما به فضل الهی در تمامی توطئه‌های خود با شکست مواجه شده و در برابر ملت ایران مستأصل و درمانده شده‌اند.

وی با بیان اینکه مطرح کردن گزینه نظامی نشان از ضعف آمریکایی‌ها در مدیریت سیاسی دارد، اضافه کرد: نظام اسلامی در دنیای امروز منافع استکبار جهانی را به خطر انداخته است و در حال حاضر ایران اسلامی با عظمت و اقتدار خود در جهان موجب تحقیر آمریکا شده است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در ادامه با تبریک فرارسیدن سی‌وپنجمین بهار آزادی افزود: در 35 سال گذشته با وجود همه دشمنی‌ها و تحریم‌های ظالمانه، انقلاب اسلامی ایران به دستاوردهای بزرگی نایل شده است که حتی دشمنان هم به این موضوع اعتراف می‌کنند.

وی تبعیت از ولی فقیه، انسجام ملی، ایستادگی امام و مردم در برابر فشار دشمن را از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: استقرار حکومت اسلامی و اسلامی بودن نظام و مردمی بودن آن، مهم‌ترین اهداف حضرت امام(ره) در تشکیل حکومت اسلامی و این انقلاب بود.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی با گذشت بیش از سه دهه از شکل‌گیری آن گفت: اسلام‌گرایی، استقلال، عزت و سربلندی ایران اسلامی، خودباوری و اتکا به خود، ذلت‌ستیزی و پیشرفت علمی و فناوی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

وی خواستار بازخوانی آرمان‌های انقلاب در این ایام شد و تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران سرآغاز تحولات عظیمی در سطح بین المللی شده و تأثیرات شگرفی را در جهان برجای گذاشته است.

میرگلوبیات در پایان خواستار حضور باشکوه مردم در جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به منظور حفظ عزت و اقتدار میهن اسلامی شد.

انتهای پیام

کد N98613

وبگردی