آفتاب
وزیر راه و شهرسازی خبر داد

بهره‌برداری از ۹۰۰ هزار پروژه مسکونی و جاده‌ای در دهه فجر

بهره‌برداری از ۹۰۰ هزار پروژه مسکونی و جاده‌ای در دهه فجر

همشهری آنلاین: وزیر راه و شهرسازی گفت: در طول دهه مبارک فجر امسال ۹۰۰ هزار پروژه مسکونی و جاده‌ای در سطح کشور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

ایران > دولت- همشهری آنلاین:
وزیر راه و شهرسازی گفت: در طول دهه مبارک فجر امسال ۹۰۰ هزار پروژه مسکونی و جاده‌ای در سطح کشور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

عباس آخوندی روز دوشنبه در حاشیه مراسم بهره‌برداری از سه هزار و 300 طرح روستایی با حضور معاون اول رییس جمهور، در چابهار افزود: برای اجرا و بهره برداری 900 هزار پروژه 71 هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: بهره‌برداری از 196 هزار و 709 واحد مسکونی، سه پروژه بیمارستانی و 38 پروژه توانمندسازی سکونتگاه‌های غیر رسمی و الگوسازی در بافت فرسوده از جمله طرح‌های دهه مبارک فجر است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: برای ساخت واحدهای مسکونی مهر قابل افتتاح در دهه فجر 49 هزار و 177 میلیارد ریال، بیمارستانها 556 میلیارد ریال و پروژه‌های توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی 331 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین بهره برداری از 704 طرح جاده ای با اعتبار 16 هزار و 811 میلیارد ریال و 62 طرح دریایی با اعتبار سه هزار و 868 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های این وزارتخانه در ایام دهه مبارک فجر است.

وی همچنین از بهره برداری 23 پروژه حمل و نقل هوایی با اعتبار 351 میلیارد ریال و 13 پروژه هواشناسی با اعتبار 94 میلیارد ریال در کنار 24 پروژه ریلی طی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

معاون اول رییس جمهور به اتفاق چند تن از وزرا صبح امرروز وارد چابهار شد.

کد N100588

وبگردی