آفتاب
فراکسیون زنان و خانواده مجلس:

تنگناهای سیاسی و اقتصادی مردم ایران را به زانو در نمی آورد

تنگناهای سیاسی و اقتصادی مردم ایران را به زانو در نمی آورد

تهران- ایرنا - فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: تنگناها و محاصره های سیاسی و اقتصادی دشمنان هرگز نمی تواند فرزندان راستین امام (ره) را به زانو در آورد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس، فراکسیون زنان و خانواده مجلس در این بیانیه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و پرچمدار قافله عشق و همچنین تجدید بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب یادآور شد: دهه فجر یادآور یاد و خاطره معمار انقلاب خمینی کبیر (ره) است که نام بلندش بر جریده زرین تاریخ و در قلب ملت قهرمان ایران و تمامی آزادی خواهان جهان ثبت و ضبط شده است.

این فراکسیون همچنین در این بیانیه یاد و خاطره رشادت ها، ایثارگری ها، جانفشانی ها و فهم و بصیرت ملتی بزرگ و همچنین استقامت و پایداری مردان و زنانی که زیر وحشیانه ترین شکنجه های تاریخ ستمشاهی قد خم نکردند و همواره بر حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص) اصرار ورزیدند و شهدای این رویداد بزرگ را، گرامی داشت.

در ادامه این بیانیه فراکسیون زنان و خانواده مجلس تصریح کرد: تردیدی نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعا تا قیام جهانی حضرت ولی عصر (عج) استمرار خواهد داشت.

فراکسیون زنان و خانواده مجلس در این بیانیه یادآور شد: بی تردید حضور زنان و دختران همپای مردان و نیز ترغیب اعضای خانواده برای حضور موثر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نه تنها حافظ ارزش ها و منافع و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ضامن تداوم آن خواهند بود بلکه الگوی مثال زدنی زنان مسلمان، توانمند و تاثیرگذار را در همه عرصه های جامعه بار دیگر خلق خواهند کرد.

در این بیانیه فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی پیشاپیش از حضور حداکثری اقشار مختلف به ویژه زنان مومن و متعهد انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن کمال تشکر کرد.

سیام**1058**1336
کد N100473

وبگردی