آفتاب
ابومازن به کری پیشنهاد داد:

استقرار نیروهای ناتو در کشور مستقل فلسطین

استقرار نیروهای ناتو در کشور مستقل فلسطین

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به وزیر امور خارجه آمریکا پیشنهاد کرد که در چارچوب توافق سازش با رژیم صهیونیستی، نیروهای ناتو در کشور مستقل فلسطین مستقر شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در گفتگو با روزنامه نیویورک تایمز به جان کری وزیر امور خارجه آمریکا پیشنهاد کرد که نیروهای ناتو به فرماندهی آمریکا در اراضی کشور مستقل فلسطین که در آینده تشکیل خواهد شد مستقر شوند.

وی با بیان این مطلب افزود: نظامیان اسرائیلی می توانند به مدت 5 سال (و نه 3 سال که پیش از این پیشنهاد شده بود) در اراضی فلسطین باقی بمانند تا طی این مدت شهرک های صهیونیست نشین از بین بروند.

ابومازن گفت: کشور مستقل فلسطین عاری از سلاح خواهد بود و تنها از نیروی پلیس برخوردار خواهد بود تا به نیروهای بین المللی برای جلوگیری از قاچاق سلاح و مبارزه با اقدامات تروریستی کمک کند.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بار دیگر بر مخالفت با به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی به عنوان یک دولت یهودی تاکید و اعلام کرد که از اردن و مصر هنگامی که با اسرائیل معاهده صلح امضا کردند خواسته نشد که یهودی بودن رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسند.

کد N100449

وبگردی