آفتاب

انس با قرآن باعث پیشرفت و تعالی دانشجویان می‌شود

انس با قرآن باعث پیشرفت و تعالی دانشجویان می‌شود

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان این‌که قرآن منبع تمام ناشدنی لطف الهی و منشا اثر است، گفت: فعالیت در حوزه قرآنی جزء عمر گذشته و برباد رفته فعالین قرآنی محسوب نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، وحید حیدری در مراسم افتتاحیه یازدهمین جشنواره قرآن و عترت بسیج دانشجویی اظهار کرد: قرآن باعث پیشرفت و حرکت جوانان دانشجو به سمت تعالی و ترقی معنوی است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: جایگاه قرآن به قدری والاست که برایش نمی‌توان جایگزینی در عالم مادی تعریف کرد و شاید گاهی ممکن است آثار و برکات قرآن بر ما بندگان نمایان نباشد، اما در واقع قرآن منشا اثرات و تحولات بزرگی در زندگی هر مسلمان است.

حیدری افزود: در این دوره از مسابقات میزبان 330 نفر از دانشجویان نخبه بسیجی سراسر کشور هستیم که بعد از گذراندن دو مرحله دانشگاهی و استانی از بین 40 هزار نفر، این تعداد از دانشجویان برگزیده شدند.

وی ادامه داد: این مسابقات در 9 رشته دکلمه، دعاخوانی، مقاله‌نویسی، مداحی، قرائت قرآن و رشته کتبی برگزار می‌شود که ان‌شاءالله با برگزاری این جشنواره عطر و بوی قرآن در سطح تمامی دانشگاه‌ها رواج یابد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کل کشور عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم به مفهوم و عمق واقعی قرآن پی برده باشیم و آن را در بین دیگر جوانان دانشجو ترویج دهیم.

انتهای پیام

کد N100101

وبگردی