آفتاب
معاون سیاسی وزیر کشور در گفت و گو با ایرنا؛

نظرات تشکل های سیاسی درباره پیش نویس لایحه احزاب به وزارت کشور نرسیده است

نظرات تشکل های سیاسی درباره پیش نویس لایحه احزاب به وزارت کشور نرسیده است

تهران- ایرنا- معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه نهایی شدن پیش نویس لایحه احزاب زمان بر است گفت: هنوز نظرات آنچنانی از احزاب درباره پیش نویس لایحه به وزارت کشور نرسیده است.

سید کاظم میرولد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره زمان نهایی شدن پیش نویس لایحه احزاب که روی پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور قرار دارد گفت: فعلا در حال بررسی پیش نویس لایحه احزاب که از طریق سایت ارائه شده ، هستیم که نهایی شدن آن نیز زمان بر خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد نظر از احزاب نسبت به پیش نویس لایحه ، ارائه شده است نیز اظهار داشت: هر کدام از احزاب مشغول بررسی این پیش نویس هستند و هنوز چیز آنچنانی از آنان دریافت نشده است.

معاون سیاسی وزیر کشور درباره زمان نشست احزاب با رییس جمهوری نیز گفت: هنوز تاریخ و زمان این دیدار مشخص نشده است.

میرولد در پاسخ به این پرسش که شنیده شده وزارت کشور در هفته جاری با احزاب دیداری برگزار خواهد کرد، اظهار داشت: این نشست با حضور احزاب کشور نخواهد بود.

وی اعلام کرد: این نشست با برخی شخصیت های حقیقی که عملا نمایندگی گرایش های مختلف احزاب را دارند برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی وزیر کشور خاطر نشان کرد: نشست با شخصیت های حقوقی پیرامون مطالب و موضوعات مطرح شده در نشست احزاب با وزیر کشور است و به بررسی موضوعات مربوط به آن جلسه تعلق خواهد داشت.

وزارت کشور در 14 دیماه اولین نشست مشترک را با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و بیش از 60 حزب تحت عنوان نشست هم اندیشی احزاب و تشکل های سیاسی، برگزار کرد .

سیام**7261**1449
کد N97401

وبگردی