آفتاب
كمالوندی به ایلنا خبر داد:| 141977

سفر مسئولان آژانس انرژی اتمی به تهران برای ادامه گفت‌وگوها در خصوص بیانیه مشترک تهران

سفر مسئولان آژانس انرژی اتمی به تهران برای ادامه گفت‌وگوها در خصوص بیانیه مشترک تهران

ما هر چند وقت یک بار با سازمان بین‌المللی انژری اتمی مذاکره خواهیم داشت و که در همین راستا هفته‌ دیگر مسئولان این سازمان بین‌المللی برای ادامه گفت‌وگوها در خصوص بیانیه مشترک تهران به تهران می‌آیند.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی از سفر مسئولان آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران برای ادامه گفت‌وگوها در خصوص بیانیه مشترک تهران خبر داد.

بهروز کمالوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص بازدیدهای ناظران آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: آخرین بازدید ناظران این آژانس از مراکز هسته‌ای ایران معادن گچین بندرعباس بوده است و ما در ارتباط با بیانیه مشترک تهران و برنامه اقدام مشترک مذاکرات ژنو با آژانس بین‌المللی سازمان انرژی اتمی در ارتباط هستیم.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ادامه داد: ما هر چند وقت یک بار با سازمان بین‌المللی انژری اتمی مذاکره خواهیم داشت و در همین راستا هفته‌ دیگر مسئولان این سازمان بین‌المللی برای ادامه گفت‌وگوها در خصوص بیانیه مشترک تهران به تهران می‌آیند.

گفتنی است؛جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در 20 آبان امسال با هدف گسترش همکاری‌ها بیانیه مشترکی در 6 بند امضاء کردند.

کد N97272

وبگردی