آفتاب
مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان تهران:

تعزیرات حکومتی تهران پیشانی تعزیرات حکومتی کشور است

تعزیرات حکومتی تهران پیشانی تعزیرات حکومتی کشور است

مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در 19 ماهه گذشته 600 فقره پرونده که وارد تعزیرات حکومتی استان تهران شده، منجر به صدور رای شده است.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مجتبی ملکی اظهار کرد: تعزیرات حکومتی استان تهران پیشانی تعزیرات حکومتی کشور است.

وی ادامه داد: در 9 ماهه گذشته 34 درصد کل پرونده‌های کشور در تهران بوده و ورودی پرونده‌ها در تهران از حجم بالاتری نسبت به سایر شهرستان‌ها برخوردار است.

ملکی گفت: انتظاراتی که مسوولین از تعزیرات تهران دارند به حق است؛ زیرا تعزیرات حکومتی استان تهران بسیار حائز اهمیت است و عملکردش مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: تعزیرات حکومتی استان تهران در مقام رسیدگی طبق برنامه رسیدگی برای هر شعبه 250 فقره پرونده را مقرر کرده است، اما سعی کردیم با کمک همکاران این تعداد پرونده را به 400 پرونده افزایش دهیم.

ملکی افزود: در بحث اجرای حکم تمام تلاشمان استیفای حقوق دولت و مردم بوده است و از 600 فقره پرونده ورودی در 19 ماهه گذشته تمامی آنها منجر به صدور رای شده است.

مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه آرامشی که امروز شاهد آن هستیم سال گذشته در این ایام آن را مشاهده نمی‌کردیم گفت: در جای جای انقلاب مردم پیشرو بودند بنابراین اقداماتی که انجام دادم حتما کاستی‌های داشته است لذا از همه عزیزان تشکر و پوزش می‌طلبم.

انتهای پیام

کد N97042

وبگردی