آفتاب

برگزاری کارگاه مقاله نویسی برای دانشجویان ایرانی مقیم هند

برگزاری کارگاه مقاله نویسی برای دانشجویان ایرانی مقیم هند

دهلی نو – ایرنا – کارگاه آموزش مقاله نویسی علمی برای دانشجویان ایرانی مقیم هند برگزار شد.

به گزارش ایرنا، دراین کارگاه آموزشی که روز یکشنبه و در سطح دانشجویان دکترا و کارشناسی ارشد درخانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در پایتخت هند برگزار شد، اصول و روش های تهیه مقالات علمی برای ارایه به موسسات برجسته بین المللی آموزش داده شد.

خانم پایال کومار (payal kumar) استاد برجسته دانشگاه و عضو گروه ارزیابی مقالات علمی بین المللی در هند دراین کارگاه با نمایش نمونه هایی از مقالات پذیرفته شده در موسسات برجسته علمی بین الملل، مراحل مختلف پژوهش ، ارایه مقالات و ملاک های پذیرش آن را تشریح کرد.

در پایان این کارگاه دکتر ˈعلی اعظم خسروی ˈ رایزن علمی جمهوری اسلامی ایران در هند از برنامه های این رایزنی برای توسعه فعالیت های علمی ، فرهنگی و آموزشی برای دانشجویان ایرانی خبر داد.

وی گفت: هدف از اجرای این برنامه ها ارتقاء سطح علمی و شکوفایی استعدادهای دانشجویان ایرانی است و تلاش می شود توانمندی ها در زمینه های مختلف علمی و فرهنگی شناسایی و معرفی شوند.

برگزاری کارگاه های آموزشی ، سمینارهای علمی ، نشست های فرهنگی و دعوت از استادان برجسته دانشگاه های هند از جمله برنامه های رایزنی علمی جمهوری اسلامی در هندوستان به شمار می آید.

در حال حاضر حدود هفت هزار دانشجوی ایرانی در دانشگاه های مختلف هندوستان مشغول به تحصیل هستند.

هند با توجه به تعداد بالای دانشگاه های معتبر بین المللی و توسعه سطح آموزش عالی در سطوح مختلف از جمله کشورهایی است که بیشترین تعداد دانشجویان ایرانی را به خود جذب کرده است.

آساق ** 2167 ** 275 **
کد N96852

وبگردی