آفتاب

پایان جلسه نوبت صبح مجلس/ درخواست ابوترابی از مسئولان برای رفع مشکلات مناطق برفی گیلان و مازندران

پایان جلسه نوبت صبح مجلس/ درخواست ابوترابی از مسئولان برای رفع مشکلات مناطق برفی گیلان و مازندران

جلسه نوبت صبح مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش پایان یافت و در پایان جلسه نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از مسئولان خواست پیگیر وضعیت و رفع مشکلات استان های گیلان، مازندران و گلستان به دلیل بارش سنگین برف باشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، دقایقی پیش جلسه علنی صبح روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی به پایان رسید.

نمایندگان مجلس در جلسه صبح مصوب کردند که 35 میلیارد دلار به فاینانس خارجی اختصاص یابد. همچنین 20 درصد منابع صندوق توسعه ملی در بانک های خصوصی و دولتی سپرده گذاری شود.

همچنین در این جلسه مصوب شد 10 درصد از منابع صندوق توسعه ملی به طرح هایی که دارای توجیه فنی هستند در زمینه آب، کشاورزی و منابع طبیعی و محیط زیست اختصاص یابد.

در پایان جلسه نوبت صبح ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به بارش سنگین برف در استان های گیلان، مازندران و گلستان گفت: از سوی نمایندگان استان گیلان، گلستان و مازندران تاکید شد با توجه به برف سنگینی که از روز گذشته تا این ساعت قسمت های غربی و مرکزی مازندران و قسمت شرق و غرب گیلان و گلستان وجود داشته است مسئولان رسیدگی به این مناطق را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: اکنون ارتفاع برف در بلند ی های این مناطق به یک و نیم متر رسیده است و از مسئولان می خواهیم به تعداد قابل توجهی از روستاهای استان مازندران و گیلان که دچار مشکلات جدی در مسایل آب و برق و گاز هستند رسیدگی کنند و این مسئولیت را در دستور کار خود قرار دهند.

جلسه نوبت عصر مجلس برای ادامه بررسی بودجه 93 ساعت 14 آغاز می شود.

کد N96799

وبگردی