آفتاب
تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی؛

ساماندهی نحوه پرداخت سبد کالا/توزیع قرآن سعودی در مسابقات قرآنی

ساماندهی نحوه پرداخت سبد کالا/توزیع قرآن سعودی در مسابقات قرآنی

برخی از نمایندگان مجلس در تذکرات کتبی به مسئولان اجرایی خواستار رسیدگی به وضعیت مردم گرفتار در برف شدند و همچنین نسبت به توزیع قرآن سعودی با ترجمه فارسی در مسابقات قرآنی تهران اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز(یکشنبه) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را به شرح زیر قرائت کرد:

* آشوری نماینده فومن به وزیر کشور: با توجه به بارندگی شدید برف در 48 ساعت گذشته تقاضای رسیدگی و بازگشایی بیش از 150 روستا در شهرستان‌های فومن شرق که در محاصره برف قرار گرفته‌اند را دارم.

* شریعت‌نژاد نماینده تنکابن به وزرای کشور و نیرو: تسریع در امدادرسانی به مردم غرب استان مازندران که گرفتار برف سنگین و بی‌سابقه شدند.

* موسوی و بشیری نمایندگان اهواز و پاکدشت به وزیر صنعت، معدن و تجارت: علت عدم تمکین مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کشور از دستور جنابعالی در خصوص بازگشت به کار دو نفر از مدیران شهرک‌های صنعتی استان تهران که بدون دلیل اخراج شدند.

* جعفری نماینده بجنورد به رئیس جمهور: دستور ساماندهی نحوه پرداخت سبد کالا که بسیاری از بی‌نیازان را شامل شده و تعداد زیادی از مسحقان مشمول نشده‌اند.

* رجبی نماینده مینودشت به وزیر ورزش و جوانان: تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام سالن‌های ورزشی روستاهای حوزه انتخابیه

* مقیمی نماینده بهشهر به وزیر صنعت، معدن و تجارت: توجه جدی به زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی بهشهر، نکا و گلوگاه

* خسروری نماینده سمنان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: نام بردن و تقدیر از هنرپیشگان طاغوت در جشنواره فیلم فجر

* طلا نماینده تهران به وزیر آموزش و پرورش: درحالی که در مسابقات قرآنی شهر تهران که در منطقه ری تهران انجام می‌شود، قرآن‌های سعودی با ترجمه فارسی توزیع شده است. چرا رئیس منطقه به جای توضیح و برخورد از سوی رئیس سازمان تهران مورد تقدیر قرار می‌گیرد؟

* نقوی‌حسینی نماینده ورامین به وزیر صنعت، معدن و تجارت: علت واردات بی‌رویه گوشت و دام زنده نامرغوب از مرزهای شرقی

* املشی نماینده رودسر به وزیر کشور: کمک به آسیب‌دیدگان برف سنگین شهرستان‌های رودسر و املش و روستاهای آن

* علیپور، بخشایش، فتحی‌پور، فتاحی، بشیری، خجسته، موسوی و عارفی نمایندگان قائمشهر، اردستان، کلیبر، پاکدشت، همدان، اهواز و جیرفت به وزیر آموزش و پرورش: تسریع در پرداخت حق‌التدریس فرهنگیان با توجه به تذکرات قبلی

* تأمینی نماینده رشت به وزیر کشور: عدم توجه به مشکلات و آسیب‌دیدگان برف گیلان

* نجابت‌، ذوالنوار، هاشمی، ‌دوگانی نمایندگان تهران، شیراز، سپیدان و فسا به وزیر امور اقتصاد و دارایی: تأخیر در ترخیص چند دستگاه قطار شهری متروی شیراز که باعث تضییع حقوق مردم شیراز شده است و به وزیر کشور:‌علت تأخیر در ترخیص قطارهای شهری شیراز از گمرک بندرعباس

انتهای پیام

کد N96627

وبگردی