آفتاب

سیدحسن خمینی: امسال امیدمان به آینده بیش از گذشته است

سیدحسن خمینی: امسال امیدمان به آینده بیش از گذشته است

ایسنا نوشت:

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در مراسم تجدید بیعت رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: واقعیت این است که بعد از ایشان سخن گفتن کار سختی است و توانمندی آقای رئیس جمهور در تمام ابعاد بسیار خرسندکننده است، اما در این بعد (سخنرانی) به خصوص برای کسی که بخواهد بعد از ایشان صحبت کند کار بسیار سخت است.

وی با بیان این‌که رئیس جمهور سخنان حکیمانه و کاملی را بیان کردند، ‌تصریح کرد: در کنار فرمایشات ایشان من صرفا یک نکته اظهار می‌کنم و آن این‌که انقلاب بر اثر یک امید پررنگ برای آینده بهتر و با تدبیر امام شکل گرفت با تدبیری که ریشه در عقلانیت سیاسی مردم ایران و روحانیت شیعه داشت. عقلانیتی که از خاندان پیامبر اسلام فرا گرفته شده بود.

وی با تاکید بر این‌که شعار تدبیر و امید یکی از محورترین پیروزی انقلاب اسلامی بود و ما آن را گرامی می‌داریم گفت: در راستای موفقیت‌ دولت طلب روزهای بهتر و موفقیت‌های بیشتری برای ساختن ایران اسلامی داریم و خدا شاکریم که امسال امیدمان به آینده بیش از گذشته است و توانمندی‌های دولت را ارج می‌دهیم و امیدواریم سال آینده با همت اعضای دولت و رییس جمهور سال موفقیت بیشتر و تلاش بیشتر برای حل مشکلات به جا مانده باشد و روزهای خوبی را پیش رو داشته باشیم.

وی گفت: امیدواریم روز 22 بهمن روز خلق حماسه دیگری در راستای تقویت پایه‌های سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران و راه امام باشد.

سیدحسن خمینی بار دیگر با تشکر از حضور رییس جمهور بخاطر حضور در حرم امام خمینی(ره) گفت: امیدواریم که بارها بارها در کنار و همراه ایشان بتوانیم این مسیر را طی کنیم به امام ادای احترام بکنیم تا سرمایه ای برای حرکت‌های آینده باشد.

/2727

کد N96558

وبگردی