آفتاب

قول یک عضو هیات رئیسه برای رفع محدودیت دید خبرنگاران

قول یک عضو هیات رئیسه برای رفع محدودیت دید خبرنگاران

یک عضو هیات رئیسه مجلس با حضور در جایگاه خبرنگاران مجلس قول داد که محدودیت ایجاد شده برای دید خبرنگاران رفع شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید شریف حسینی عضو هیات رئیسه مجلس و افراشته معاون اجرایی مجلس در جایگاه خبرنگاران حاضر شده و به بررسی تغییرات ظاهری ایجاد شده در محل برگزاری جلسات علنی پرداختند.

شریف حسینی بعد از بررسی موانع ایجاد شده برای دید خبرنگاران و گفت و گو با خبرنگاران حاضر در صحن علنی قول داد که این محدودیت‌ها را برطرف کند تا خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان دید بهتری جهت پوشش اخبار صحن علنی مجلس داشته باشند.

محمد آشوری و سیدشریف حسینی، دو عضو هیات رئیسه مامور بررسی موانع و محدودیت‌های ایجاد شده بر صحن علنی بعد از تغییرات به وجود آمده در محل برگزاری جلسات علنی و تغییراتی که محدودیتی برای دید خبرنگاران به ویژه عکاسان و تصویربرداران ایجاد کرده است شدند.

همچنین برخی از نمایندگان در تذکراتی در صحن علنی از تغییرات ایجاد شده در محل برگزاری جلسات علنی انتقاد کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، بعد از آخرین تعطیلات مجلس جهت سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خبرنگاران پارلمانی شاهد تغییرات ظاهری در صحن علنی بودند به گونه‌ای که فضای خالی انتهای صحن علنی به کریدورهای مسقفی اختصاص یافت که این امر موجب محدودیت دید خبرنگاران و حتی میهمانان صحن علنی شد.

البته هیات رئیسه معتقد است این اقدام جهت انتظام بیشتر و جلوگیری از تجمعات نمایندگان در انتهای محل برگزاری جلسات علنی است اما این اقدام علاوه بر تحت‌الشعاع قرار دادن زیبایی بصری صحن علنی و محدود شدن دید خبرنگاران به ویژه عکاسان و تصویربرداران منجر شده است.

انتهای پیام

کد N96239

وبگردی