آفتاب
سیدحسن خمینی:

شعار تدبیر و امید یکی از محوری‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود/ امسال امید به آینده بیش از گذشته است

شعار تدبیر و امید یکی از محوری‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود/ امسال امید به آینده بیش از گذشته است

تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در اثر یک امید پررنگ به آینده بهتر و با تدبیر امام(ره) شکل گرفت گفت: شعار تدبیر و امید یکی از محوری ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدحسن خمینی در جریان تجدید بیعت رئیس جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی که صبح امروز در حرم امام(ره) انجام شد، پس از سخنان حجت الاسلام حسن روحانی طی سخنانی کوتاه از حضور رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

وی افزود: واقعیت این است که بعد از سخنان آقای رئیس جمهور گفتم کار سختی است، توانمندی های آقای روحانی در همه ابعاد بسیار خرسند کننده است اما در این بعد به خصوص برای کسی که بخواهد بعد از ایشان سخنرانی کند کار را سخت می کند.

تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) با بیان اینکه رئیس جمهور سخنان کامل و حکیمانه ای درباره پیروزی انقلاب اسلامی مورد اشاره قرار داد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در اثر یک امید پررنگی به آینده بهتر با تدبیر شکل گرفت که ریشه در عقلانیت سیاسی مردم و روحانیت شیعه و نشات گرفته از تیره ائمه اطهار(ع) است.

وی با بیان این که شعار تدبیر و امید یکی از محوری ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود و باید آن را گرامی داشت، برای دولت تدبیر و امید در ساختن کشور آرزوی موفقیت کرد.

سید حسن خمینی تاکید کرد: امسال امید به آینده بیش از گذشته است، توانمندی های دولت را ارج می نهیم و انشاء الله با همت آقای دکتر روحانی و همکارانشان باید سال آینده شاهد حل مشکلات به جای مانده در کشور باشیم و روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.

وی ابراز امیدواری کرد که مردم کشورمان در روز 22 بهمن حماسه دیگری را خلق کنند که این موضوع باعث تقویت پایه های سیاسی انقلاب اسلامی باشد.

یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی با قدردانی از حضور رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در مرقد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: امید داریم بارها و بارها این مسیر را برای ادای احترام به امام خمینی(ره) به همراه آقای دکتر روحانی طی کنیم و این سرمایه ای باشد برای حرکت های آینده.

 

کد N96141

وبگردی