آفتاب

رییس جمهوری با حضور درقطعه شهدای 72 تن یاد آنان را گرامی داشت

رییس جمهوری با حضور درقطعه شهدای 72 تن یاد آنان را گرامی داشت

تهران- ایرنا- رییس جمهوری و اعضای هیات دولت صبح یکشنبه در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور در قطعه شهدای 72 تن یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی و اعضای هیات دولت پس از حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل به قطعه شهدای 72 تن رفتند و با قرائت فاتحه ای یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

رییس جمهوری و اعضای دولت تدبیر و امید بر مزار شهید آیت الله دکتر بهشتی بنیانگذار دستگاه قضایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین شهیدان محمدعلی رجایی و محمد جواد باهنر رییس جمهوری و نخست وزیر وقت که در دو حادثه تروریستی در هفتم تیر و هشتم شهریورماه 1360 به شهادت رسیدند، حضور یافتند و بار دیگر بر پیروی از راه آن شهیدان فرزانه تاکید کردند.

علاوه بر آن رییس جمهوری و اعضای هیات دولت بر مزار تنی چند از شهدای دفاع مقدس هم حضور یافتند و یاد و فداکاری های تمامی شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.

هنگام حضور رییس جمهوری و اعضای هیات دولت بر مزار مطهر شهدای دفاع مقدس، شماری از خانواده شهدا نیز حضور داشتند و از دکتر روحانی خواستند با آنها عکس یادگاری بگیرد.

حجج الاسلام روحانی و سید حسن خمینی نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی و شماری از اعضای هیات دولت نیز با خانواده شهدا عکس یادگاری گرفتند.

سیام(3)9012**1336
کد N95732

وبگردی