آفتاب

احمدی نژاد به دنبال چیست؟

احمدی نژاد به دنبال چیست؟

محمود احمدی نژاد رییس جمهوری که در دوران حضورش در پاستور حاشیه های پر رنگی داشت، در دوران دوری از قدرت هم همچنان حاشیه ساز و خبرآفرین است و دوست دارد که همچنان نام او بر سر زبان ها باشد.

به گزارش آفتاب به نقل از شفاف نمی خواهد فراموش شود. از هر فرصتی استفاده می کند تا خود را در معرض دید افکار عمومی قرار دهد. پیام می دهد، دیدار می کند، رییس جمهور را به مناظره دعوت می کند، وزرایش را جمع می کند، جشن تولد برایش می گیرند، دانشگاه تاسیس می کند و در مجموع تلاش می کند تا همچنان در عرصه باقی بماند و توجه رسانه ها را به خود جلب کند. 

محمود احمدی نژاد رییس جمهوری که در دوران حضورش در پاستور حاشیه های پر رنگی داشت، در دوران دوری از قدرت هم همچنان حاشیه ساز و خبرآفرین است و دوست دارد که همچنان نام او بر سر زبان ها باشد.

چند روز پیش بود که رسانه ها خبر دادند محمود احمدی نژاد بعد از نقل مکان به ساختمانی در جنت آباد تماس هایی با برخی از وزرا و مسئولان دولت خود داشت و در این تماس ها خواست تا در جلساتی که ترتیب می دهد حضور داشته باشند. هر چند که در این میان برخی از وزرا و مسئولین دولت گذشته دعوت احمدی نژاد را پذیرفته اند و آمادگی خود را برای حضور در این جلسات اعلام کرده اند اما برخی دیگر از این افراد به دلیل حضور اسفندیار رحیم مشایی در این جلسات و ارتباط نزدیک وی با احمدی نژاد حاضر به شرکت در این جلسات نشدند.

احمدی نژاد در روزهای پایانی دی ماه  نیز از مرکز اسناد انقلاب اسلامی که ریاست آن را روح الله حسینیان بر عهده دارد بازدید کرد  و در این بازدید در جریان فعالیت‌ها و اقدامات مرکز اسناد قرار گرفت و ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در این مرکز جهت حفظ و نشر تاریخ انقلاب اسلامی برای مدیران و پرسنل آن در راستای اهداف انقلاب آرزوی توفیق کرد.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی درباره حضور احمدی‌نژاد در مرکز اسناد گفت:  با توجه به اینکه بنده حدود یک ماه قبل در ساختمان ولنجک به دیدن احمدی‌نژاد رفته بودم، او نیز با حضور در مرکز اسناد به بازدید ما آمد. حسینیان درباره مباحث مطرح شده در این دیدار گفت: بحث ما سیاسی نبود بلکه درباره چگونگی، زمان گرفتن و دریافت خاطرات رئیس‌جمهور سابق‌ کشورمان برنامه‌‌ریزی شد و مرکز اسناد، این کار را انجام ‌خواهد داد.

روح الله حسینیان از جمله چهره های حامی دولت احمدی نژاد در مجلس محسوب می شد و با توجه به اینکه وی عضو جبهه پایداری نیز می باشد دیدارهای صورت گرفته بین وی و احمدی نژاد می تواند طعم و رنگ سیاسی نیز داشته باشد. هرچند که وی منکر جنبه سیاسی دیدارها و ارتباط احمدی نژاد با جبهه پایداری شد.

اما حاشیه ها و خبرهای پیرامون احمدی نژاد به همین جا ختم نمی شود و در مدت اخیر شاهد حوادث دیگری نیز رخ داد که موجب شد توجه رسانه ها و افکار عمومی به وی جلب شود. از حواشی و ماجراهای پیرامون ساختمان لادن گرفته تا دعوت حسن روحانی به مناظره و گرفتن جشن تولد از سوی حامیان وی. 

به نظر می رسد حواشی و اتفاقات پیرامون احمدی نژاد به همین جا ختم نخواهد شد و در آینده نیز باید منتظر شنیدن خبرهای بیشتری از فعالیت های وی باشیم. هر چقدر که به زمان برگزاری انتخابات مجلس دهم نزدیک شویم فعالیت های احمدی نژاد و یاران وی نیز بیشتر خواهد شد و به ویژه اینکه گفته می شود یاران نزدیک وی از جمله اسفندیار رحیم مشایی به دنبال آماده سازی خود برای حضور در این انتخابات هستند.
کد N95563

وبگردی