آفتاب
در حکمی از سوی وزیر کشور؛

حسین صادقلو شهردار گرگان شد

حسین صادقلو شهردار گرگان شد

تهران - ایرنا - عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پی پیشنهاد شورای اسلامی شهر گرگان، با صدور حکمی حسین صادقلو را به عنوان شهردار این شهر منصوب کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، رحمانی فضلی در حکمی با تایید پیشنهاد شورای اسلامی شهر گرگان و در اجرای تبصره 3 ذیل بند 1 ماده 71 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، حسین صادقلو را به سمت شهردار گرگان منصوب کرد.

وزیر کشور در این حکم ابراز امیدواری کرده است که با استعانت از پروردگار یکتا و با در نظر گرفتن عدالت در رسیدگی به مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره گیری از همه ظرفیت ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید میسر شود.

هوشنگ خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در دیدار با صادق لو حکم وی را اعطا و برای شهردار جدید گرگان در زمینه خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و ارتقای شاخص های شهری این شهر آرزوی موفقیت کرد و در خصوص مسائل مختلف مرتبط با این شهرداری و توسعه مدیریت شهری در این شهر تبادل نظر صورت گرفت.

سیام**1058**1572
کد N94848

وبگردی