آفتاب

پیشنهاد محجوب درباره موسسات آموزشی

پیشنهاد محجوب درباره موسسات آموزشی

اگر آن ملک را بخش خصوصی، تعاونی، شهرداری یا هر مرجع دیگری خرید، بداند که مدرسه و مرکز آموزشی است و الزاما باید برای کار آموزشی از آن استفاده شود. من خواهش می‌کنم که این امر را مقدور بفرمایید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بودجه 93  درباره موسسات آموزشی پیشنهادی را مطرح كرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، در جلسه نوبت بعدازظهر مجلس شورای اسلامی علیرضا محجوب نماینده تهران در خصوص بند «ن» از تبصره ۳ گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۳ درباره تذکر نماینده ارومیه اظهار داشت: آقای قاضی‌پور هم گفتند و اگر ملاحظه بفرمایید معلوم می‌شود که اخطار ایشان ناوارد نیست. اینکه جنابعالی (رئیس مجلس) آن را وارد تشخیص نداده‌اید بحث دیگری است.

محجوب ادامه داد: روشن است که اکنون ما در شرایطی هستیم که دبستان مازاد داریم و این به زودی تغییر می‌کند. بودجه نیز یک ساله تنظیم می‌شود ممکن است در سال ۹۲ دو هزار یا پنج هزار دبستان در سراسر کشور مازاد داشته باشید.

وی افزود: اگر بخواهید کاربری آن‌ها را تغییر دهیم چگونه می‌توانید این چند هزار مدرسه را بعد‌ها جایگزین کنید.

لاریجانی در میانه تذکر محجوب گفت: در متن بند گفته شده است این تبدیل به احسن می‌شود. بنابراین تذکر وارد نیست.

محجوب در ادامه خاطرنشان کرد: خواهش می‌کنم عنایت بفرمایید ما با جناب عالی یا با دولت عنادی نداریم. جمله تغییر کاربری در متن بند وجود دارد. پیشنهاد من این است که ما می‌گوییم با حفظ تغییر کاربری آموزشی ان محل را حفظ کنیم تا از نو مجبور نباشیم مدرسه بسازیم.

محجوب ادامه داد: اگر آن ملک را بخش خصوصی، تعاونی، شهرداری یا هر مرجع دیگری خرید، بداند که مدرسه و مرکز آموزشی است و الزاما باید برای کار آموزشی از آن استفاده شود. من خواهش می‌کنم که این امر را مقدور بفرمایید.

محجوب در پایان گفت: پیشنهاد ما هزینه‌ای نیست درآمدی است.

کد N94830

وبگردی