آفتاب

زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام(ره) در خمین نواخته شد

زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام(ره) در خمین نواخته شد

خمین- ایرنا- بمناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زنگ انقلاب با حضور استاندار، جمعی از مسوولان استان، شهرستان و شرکت گسترده مردم شنبه در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین نواخته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،استاندار استان مرکزی در این آیین معنوی گفت: 12 بهمن ماه یادآور ورود تاریخی امام خمینی(ره)به کشور و استقبال پرشور مردم از بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

ˈمحمد حسین مقیمیˈ افزود: برگزاری جشن ها و برنامه های مختلف در دهه فجر، بزرگداشت یاد و خاطره سرآغاز دوران عزت و سربلندی ایران اسلامی است.

امام جمعه خمین نیز گفت: امام خمینی(ره) اسوه کامل یک عالم به عمل و مجتهد است که با رهبری داهیانه خود توانستند زمینه پیروزی انقلاب اسلامی و نابودی رژیم پهلوی را فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدˈعلی حسینیˈ در این مراسم افزود: ضروریست به پاس اخلاص، از خودگذشتگی امام(ره) و مردم باید از نعمت بزرگ حکومت اسلامی را زنده نگه داریم.

وی گفت: با پیروی و عمل به آرمانهای انقلاب اسلامی و ادامه راه امام خمینی(ره) و شهدا می توانیم به وظیفه خود را راه حفظ انقلاب عمل کنیم.

حسینی، ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی دنیا و شکل گیری خیزش های بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، دستاورد انتقال پیام انقلاب اسلامی به سرتاسر جهان است.

پایان مراسم زنگ انقلاب توسط استاندار استان مرکزی نواخته شد و 36 کبوتر به پرواز درآمد.ک/2

8122/555
کد N94530

وبگردی