آفتاب

باهنر: نظام مردم سالاری دینی به احزاب قدرتمند شناسنامه دار نیاز دارد

باهنر: نظام مردم سالاری دینی به احزاب قدرتمند شناسنامه دار نیاز دارد

شیراز - ایرنا - نایب رییس مجلس شواری اسلامی گفت:نظام مردم سالاری دینی به سه تا چهارحزب شناسنامه دار، قدرتمند و ضابطه مند نیاز دارد.

به گزارش دریافتی روز شنبه ایرنا محمد رضا باهنر ، درجمع اصولگریان شهرستان کازرون در استان فارس، اظهار کرد:کشور بدون داشتن احزابی با ساختار درست و ویژگی های یاد شده با مشکل مواجه خواهد شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود:درنظام مردم سالاری دینی ، تشکل های سازماندهی شده می توانند در سرنوشت آینده این نظام وحرکت رو به جلو آن موثر باشند.

باهنر بیان کرد:جمهوریت و اسلامیت به عنوان دو بال نظام مردم سالاری دینی ، هدیه انقلاب اسلامی به نسل امروز و نسل های آینده است.

وی ، بهره گرفتن از همه قابلیت ها و ظرفیت های نظام درتمام زمینه ها از جمله تولید فناوری را بسیارحائز اهمیت دانست و گفت:هر گامی که دراین عرصه برداشته شود در پیشرفت نظام جمهوری اسلامی نقش موثری دارد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از مطالب خود به موضوع مذاکرات ایران با گروه 1+ 5 اشاره کرد و بیان داشت: باید از گروه دیپلماسی ایران دراین زمینه حمایت جدی شود اما این گروه باید مواظب باشند که خدای ناکرده از خط قرمزها عبور نکنند اگرچه خط قرمزها به گونه ای ترسیم شده است که امکان عبور از آن وجود ندارد.ک/2

7372 /679
کد N94529

وبگردی