آفتاب

برگزاری نمایشگاه فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

برگزاری نمایشگاه فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها، دستاوردها و فعالیت‌های این دفتر با عنوان فجر سی و پنجم خبر داد.

به گزارش خبرنگار دین واندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام سید جمال الدین میررفیع تبار با اعلام این خبر، گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فرهنگی و حوزوی که از دستاوردهای انقلاب اسلامی است مجموعه‌ای از آثار، توانمندی‌ها، دستاوردها و فعالیت‌های خود را برای بازدید عموم به نمایش خواهد گذاشت.

وی ترویج فعالیت‌های فرهنگی و دینی این نهاد حوزوی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و افزود: معاونت‌های فرهنگی، تبلیغی، آموزشی و پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی در این نمایشگاه به عرضه تولیدات و آثار خود می پردازند.

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: ارائه پژوهش های محققین و پژوهشگران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و پایان نامه های دانشگاه باقرالعلوم(ع) یکی دیگر از بخش های این نمایشگاه است.

وی بیان کرد: موسسه بوستان کتاب به عنوان پرافتخارترین ناشر برگزیده کشور و نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به عنوان ناشر کتب تخصصی آثار منتشر شده را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

میررفیع تبار با اشاره به نیاز امروز جامعه به ویژه نسل جوان به ارائه خدمات مشاوره دینی اضافه کرد: مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی که یکی دیگر از بخش های دفتر تبلیغات اسلامی است، کارشناسان را به صورت تخصصی آماده پاسخگویی به سوالات، شبهات و مشاوره دینی به بازدیدکنندگان کرده است.

وی افزود: همچنین تعدادی از طلاب هنرمند مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه های نقاشی، خطاطی و تصویرسازی آثار خود را در معرض دید عموم قرار می دهند و به صورت زنده در حضور بازدیدکنندگان به تولید آثار هنری خواهند پرداخت.

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به انتشار مجلات عمومی، تخصصی و کودک و نوجوان این دفتر، گفت: دفتر تبلیغات اسلامی دارای بزرگترین خانواده مجلات دینی است که این ظرفیت در نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم، مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی، موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)، دفتر پژوهش های خاص و مرکز احیاء آثار از دیگر بخش های دفتر تبلیغات اسلامی هستند که دستاوردها و فعالیت های خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

میررفیع تبار خاطرنشان کرد: نمایشگاه فجر سی و پنجم به همت روابط عمومی و با همکاری نمایندگی تهران دفتر تبلیغات اسلامی از 15 الی 22 بهمن ماه در تهران خیابان انقلاب حد فاصل خیابان فلسطین و وصال جنب بانک انصار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کد N94454

وبگردی