آفتاب

دکتر هاشمیان: باشگاه‌های بی‌اعتنا نسبت به موضوع تعیین جنسیت بانوان مجازات خواهند شد

دکتر هاشمیان: باشگاه‌های بی‌اعتنا نسبت به موضوع تعیین جنسیت بانوان مجازات خواهند شد

رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از حضور سرزده نمایندگان کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال جهت بررسی پرونده پزشکی بانوان ورزشکار در تمام رشته های ورزشی برای موضوع تعیین جنسیت خبر داد.

دکتر احمد هاشمیان در گفت‌وگو با خبرنگار علم ورزش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به موضوع تعیین جنسیت بانوان ورزشکار حاضر در لیگ‌های رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه فوتبال و فوتسال اظهار کرد: موضوع تعیین جنسیت بانوان ورزشکار در کلیه لیگ‌های فوتبال، فوتسال، بسکتبال و... در قالب دستورالعمل در ابتدای فصل به تمامی هیات‌ها و باشگاه‌ها ابلاغ و تمهیدات لازم از سوی کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال پیش‌بینی شده است.

وی افزود: بر اساس این دستورالعمل که پروتکل آن 3 سال پیش تنظیم و به باشگاه‌ها ابلاغ شده بود، با باشگاه‌ههایی که فاقد گواهی پزشکی در ارتباط با موضوع تعیین جنسیت بانوان ورزشکار باشند، برخورد انضباطی خواهد شد. بنابراین از کلیه باشگاه‌هایی که دارای تیم بانوان هستند تقاضا دارم اگر در این مورد تاکنون کوتاهی صورت گرفته سریعا نسبت به تکمیل پرونده موضوع تعیین جنسیت اقدام کنند در غیر این صورت پس از مراجعه نماینده کمیته پزشکی هیچ مدرک و بهانه‌ای قابل قبول نیست و مورد مجازات‌های انضباطی قرار خواهند گرفت.

هاشمیان در پایان تصریح کرد: از نیمه دوم بهمن‌ماه نمایندگان کمیته پزشکی به صورت سرزده و با حکم رسمی در محل باشگاه‌هایی که دارای تیم بانوان هستند حضور پیدا خواهند کرد و نسبت به نتیجه پرونده «موضوع تعیین جنسیت» اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

انتهای پیام

کد N94242

وبگردی