آفتاب
حواشی جلسه صبح مجلس؛

آقای لاریجانی اگر آتش بگیرید نجاتتان می‌دهم/ بودجه را کنترات به آقای باهنر می‌دهند

آقای لاریجانی اگر آتش بگیرید نجاتتان می‌دهم/ بودجه را کنترات به آقای باهنر می‌دهند

وقتی بخواهند رسیدگی به بودجه زود تمام شود آن را کنترات به آقای مهندس باهنر می‌دهند تا بودجه پیش برود/ طراح اصلی صحن علنی مجلس آدم با عقلی بوده است شما با این تغییرات راه فرار و ورود آتش نشان ها را بسته‌اید و ممکن است 50، 60 نفر از نمایندگان جانباز مجلس در این صورت زیر پاها له شوند.

 جلسه علنی امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی حواشی خاص خود را داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بخشی از حاشیه‌های جلسه علنی مجلس در ادامه می‌آید:

* نادر قاضی پور با اشاره به تغییرات ایجاد شده در صحن و اضافه کردن اتاقک ها گفت: طراح اصلی صحن علنی مجلس آدم با عقلی بوده است شما با این تغییرات راه فرار و ورود آتش نشان ها را بسته‌اید و جان نمایندگان در خطر است آنها در موقع خطر از کجا فرار کنند امکان اینکه 50، 60 نفر از نمایندگان جانباز مجلس در این صورت زیر پاها له می‌شوند. طراحی دکور جدید آدم بی‌عقلی بوده است.
لاریجانی به قاضی پور گفت: شما نگران جانتان نباشید. برای شما یک بخش آتش‌نشانی درست می‌کنیم.قاضی‌پور در پاسخ به این جواب لاریجانی گفت: آقای لاریجانی من خودم دوره آتش‌نشانی دیده‌ام اگر شما آتش بگیرید شما را نجات خواهم داد.

* در حالیکه پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در حال ایراد سخنرانی بود برخی از نمایندگان فریاد الله اکبر سر دادند که ابراهیمی گمان کرد نمایندگان با سخنان وی مخالف هستند.
باهنر سخنان ابراهیمی را قطع کرد و گفت: فریاد الله اکبر برخی نمایندگان به خاطر ورود امام در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه است که از نمایندگان می‌خواهند همه باهم فریاد الله اکبر را سه بار سر دهند.

* احمد امیرآبادی نماینده مردم قم خطاب به باهنر که رییس جلسه علنی بود گفت: قبل از اینکه به مجلس بیایم به من می‌گفتند وقتی بخواهند رسیدگی به بودجه زود تمام شود آن را کنترات به آقای مهندس باهنر می‌دهند تا بودجه پیش برود! با هنر در پاسخ به امبر آبادی گفت: در حال حاضر جواب این مسئله را نمی‌دهم یکی طلب من.

* امروز صبح نمایندگان طبع شعری چندانی نداشتند و تنها فولادگر نماینده اصفهان در  بی خاصیت بودن یکی از مواد بودجه گفت: "از کرامات شیخ ما این است شیره را خورد و گفت شیرین است"

 

کد N94097

وبگردی