آفتاب

وزیر دفاع سوریه به حلب رفت؛ "پیروزی نزدیک است"

وزیر دفاع سوریه به حلب رفت؛ "پیروزی نزدیک است"

وزیر دفاع سوریه در هنگام بازدید از بخش‌هایی در استان حلب تاکید کرد که حلب با رهبری بشار اسد و با قهرمانی‌های ارتش سوریه پیروز باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری المنار لبنان، فهد جاسم الفریج، وزیر دفاع سوریه و معاون فرمانده کل ارتش و نیروهای مسلح این کشور در هنگام بازدید از بخش‌های نظامی در استان حلب سلام بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه را به نیروهای ارتش این کشور رسانده و اعلام کرد که اسد به دلیل قهرمانی‌ها و جانبازی‌های آنها در راه تحقق مجدد امنیت و ثبات در سراسر سوریه به خود می‌بالد.

وی تاکید کرد: با رهبری بشار اسد و قهرمانی‌های ارتش سوریه و با همکاری ساکنان حلب این استان پیروز باقی خواهد ماند و در آینده نزدیک تمام گروه‌های تروریستی و مسلح از بین خواهند رفت.

وی خاطرنشان کرد: سوریه در آماج یک توطئه بین‌المللی بسیار گسترده قرار گرفته است اما مردم نیروهای مسلح قهرمان و فرمانده ما بزرگتر از این توطئه‌ها هستند و با کمک ایمان به پیروزی حتمی تمام طرح‌های توطئه‌گران ناکام خواهد ماند.

این مقام سوری افزود: اسرائیل و عربستان از تروریسم علیه سوریه حمایت می‌کند و این تروریسم با ضربه‌های ارتش قهرمان ما ناکام و سرنگون خواهد شد و پیروزی نزدیک است.

وزیر دفاع سوریه تصریح کرد که به این دلیل به حلب آمده تا به نیروهای قهرمان در ارتش سوریه به دلیل پیروزی‌ها و آزاد‌سازی بسیاری از مناطق در حلب و به هلاک رساندن تروریست‌ها و بیرون راندن آنها درود بفرستد.

انتهای پیام

کد N93798

وبگردی