آفتاب

توصیه ظریف به سیاستمداران آمریکایی: از فرصت ایجاد شده برای جلب اعتماد مردم ایران استفاده کنید

توصیه ظریف به سیاستمداران آمریکایی: از فرصت ایجاد شده برای جلب اعتماد مردم ایران استفاده کنید

وزیر امور خارجه ایران از سیاستمداران آمریکایی خواست به جای خدشه دار کردن اعتمادها از فرصت بی نظیر ایجاد شده برای جلب اعتماد مردم ایران استفاده کنند.

محمد جواد ظریف،جمعه شب بعد از دیدار و گفت و گو با خانم کاترین اشتون هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حاشیه نخستین روز کنفرانس امنیتی مونیخ در پاسخ به اظهارات برخی مقام های آمریکایی درمورد برنامه هسته ای ایران،گفت: سیاستمداران آمریکایی باید به این نکته توجه داشته باشند که مردم ایران نسبت به سیاست های آمریکا کاملا بی اعتماد هستند.

رایزنی های دیپلماتیک ظریف در مونیخ

وزیر امور خارجه ایران در گفت و گو با خبرنگاران ایرنا و واحد مرکزی خبر تصریح کرد: امیدوارم همه کسانی که در مذاکرات هسته ای شرکت می کنند به این واقعیت واقف باشند که با فشار وارد کردن به ایران به نتیجه نخواهند رسید زیرا مردم ایران تسلیم فشارها نمی شوند.

ظریف تصریح کرد:با فرصتی که بعد از انتخابات 24 خرداد 92 در ایران فراهم شده برای جامعه بین المللی این امکان ایجاد شده که گفت و گوهای جدی تری بین گروه 1+5 و ایران صورت گیرد.

وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد: فکر می کنم به نفع سیاستمداران ایالات متحده باشد که بیشتر به افکار عمومی مردم توجه کنند و بدانند که مردم ایران نسبت به سیاست های آمریکا کاملا بی اعتماد هستند.

/2727

کد N93083

وبگردی