آفتاب
امام جمعه اهواز:

قیام امام خمینی (ره) علیه ظلم برای سربلندی اسلام و رضایت خداوند بود

قیام امام خمینی (ره) علیه ظلم برای سربلندی اسلام و رضایت خداوند بود

اهواز-ایرنا- امام جمعه اهواز با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: هدف امام خمینی (ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در قیام بر علیه ظلم رژیم ستم شاهی پهلوی تنها سربلندی اسلام و رضایت خداوند بود.

آیت الله ˈ سید محمد علی موسوی جزایری ˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته که در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره)شهر اهواز برگزار شد با یادآوری فرارسیدن ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) گفت: مردم ایران باید همواره به یاد خدمات این مرد بزرگ باشند.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره)خدمات بسیاری به مردم ایران کرده وامروز امنیتی که در کشور وجود دارد به دلیل رشادت های بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران است و رهبر معظم انقلاب نیزبا همتی بلند به خوبی کشور را هدایت می کنند .

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: امام خمینی پس از 15 سال تبعید به کشور بازگشتند و این در حالی است که در سال های تبعید غریبانه غم وفات فرزند بزرگوارشان را نیز تحمل کردند.

آیت الله موسوی جزایری افزود: همزمان با ورود امام خمینی (ره ) به کشور ، حکومت ستمشاهی پهلوی نیز فرو ریخت و تاج و تخت نظام شاهنشاهی برای همیشه از کشور برداشته شد.

امام جمعه اهواز بیان داشت: بسیای از مردم دوران ستمشاهی پهلوی را درک کرده اند و می دانند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با چه مشقت هایی پیروز شد و یکی از دلایل اصلی این پیروزی نیز مقاومت مردم بود.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به برگزاری نشست ژنو 2 گفت: این نشست بالاخره با شکست دشمنان کشور سوریه همراه بود وآمریکا و هم پیمانان این کشور نتوانستند به اهداف شوم خود در سوریه برسند.

وی به مانور سراسری مبارزه با مواد مخدر در استان خوزستان گفت: این مانور سراسری که این هفته با دعوت دکتر مقتدایی استاندار خوزستان از مردم آغاز شد ، خوشبختانه مردم سراسر استان درآن حضور فعالی داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان داشت: همه مردم باید در کنار مسوولان با پدیده شوم و خانمان سوز اعتیاد و مواد مخدر مبارزه کنند.

/7161/642 / 1495
کد N92516

وبگردی