آفتاب

دبیر کل جماعت اسلامی پاکستان: انقلاب ایران چهره واقعی اسلام را به جهان نشان داد

دبیر کل جماعت اسلامی پاکستان: انقلاب ایران چهره واقعی اسلام را به جهان نشان داد

اسلام آباد - ایرنا - دبیر کل حزب ˈجماعت اسلامیˈ پاکستان با تاکید بر شکست توطئه ها غرب در برابر انقلاب اسلامی ایران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران چهره واقعی دین مبین اسلام را به جهانیان نمایان کرد.

ˈلیاقت بلوچˈ روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در اسلام آباد، فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی را به رهبری؛ مردم و دولت ایران تبریک گفت و افزود: انقلاب اسلامی نتیجه مبارزات حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر ایران در برابر رژیم شاه و نیروهای امپریالیستی است.

وی بر این باور است: فداکاری مردم ایران و پیروزی انقلاب اسلامی در این کشور منبع الهام برای تمام جهان محسوب می شود که بیانگر شخصیت جهانی امام راحل در میان جوامع بین المللی است.

لیاقت بلوچ با تمجید از حمایت و پشتوانه مردم ایران از مبارزات حضرت امام خمینی (ره) و نقش اساسی ایرانیان در پیروزی انقلاب خود علیه رژیم طاغوت افزود: مقام ها و مردم ایران همواره متعهد به پیروی از اهداف و مقاصد انقلاب اسلامی هستند و به همین دلیل امروز ایرانیان از جایگاه و منزلت درخشانی در جهان برخوردار می باشند.

وی گفت: امام خمینی (ره) پدر معنوی انقلاب اسلامی ایران؛ براساس اصول واقعی اسلام نظام مردم سالاری اسلامی (جمهوری اسلامی) را در این کشور ایجاد و به جامعه جهانی نشان دادند که دین و سیاست هرگز از یکدیگر جدا نیستند.

این سیاستمدار برجسته پاکستان خاطر نشان کرد: امام راحل مفهوم واقعی اسلام را برای جهان اسلام و مسلمانان تبیین کردند و امروز نیز انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای به توسعه ؛ شکوفایی بیشتر و دستیابی به اهداف خود ادامه می دهد.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ غربی ها توطئه های بسیاری برای تضعیف آن طراحی کردند اما طرح های شیطانی غرب در این خصوص با مقاومت و پایداری مردم ایران با شکست روبرو شد.

دبیر کل حزب جماعت اسلامی پاکستان گفت: انقلاب اسلامی؛ باعث مقتدرتر شدن ایران و اعتماد به نفس دولت و مردم این کشور شد و امروز ما مشاهده می کنیم که ایرانیان هرگز برای رفع نیازهای خود به هیچ کشوری وابسته نیستند.

وی تاکید کرد: ایران در حال حرکت رو به جلو و برقراری همکاری نزدیک با جامعه جهانی بوده و مقام های این کشور ضمن آگاهی کامل نسبت به تحولات بین المللی، گام های موثری را در راستای منافع ملی و جمهوری اسلامی برمی دارند.

لیاقت بلوچ با اظهار اطمینان نسبت به شکوفایی و تقویت هر چه بیشتر انقلاب اسلامی در ایران؛ گفت: ما به مردم ایران برای حفظ آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و ادامه مسیر اهداف ایشان؛ تبریک می گوییم.

آساق ** 1095**5981
کد N92478

وبگردی