آفتاب

شرط اصلی توسعه خدمات زندانبانی اعلام شد

شرط اصلی توسعه خدمات زندانبانی اعلام شد

مدیرکل زندان‌های کرمانشاه در نشستی با حضور معاونین و رؤسای ستادی اداره کل زندان‌های استان«توسعه فعالیت‌های عرصه زندانبانی را در گروه بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های موجود» توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اژدر اسدبگی در این دیدار که با هدف بررسی راهکارهای اساسی ارتقاء فعالیت حوزه‌های مختلف در سالن جلسات اداره کل زندان استان کرمانشاه برگزار شد، با تبریک پیشاپیش سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خواستار برگزاری و اجرای برنامه‌های متنوع در زندان‌ها وبرگزاری آئیین‌های ویژه این ایام شد.

وی با اشاره به لزوم «برقراری نظم و انضباط در انجام امور اداری و اجرایی» تصریح کرد: توجه به اجرای دقیق برنامه‌ها به ویژه رسیدگی به امور قضایی و اجرای احکام زندانیان، بهداشت و درمان اقتدار و امنیت در زندان‌ها واصلاح وتربیت، حرفه‌آموزی و اشتغال از اولویت برنامه‌های مجموعه زندان‌های استان است.

وی در ادامه «ضرورت ارتقاء سطح دانش شغلی کارکنان به ویژه در حوزه‌های اداری ومالی» را مهم برشمرد و بر استمرار وغنی‌سازی دوره‌های آموزشی کارکنان تاکید کرد.

مدیرکل زندان‌های کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود «ایجاد وحدت رویه و هماهنگی بخش‌های مختلف به منظور بهره‌گیری مطلوب از امکانات موجود» را به عنوان شزط اصلی توسعه خدمات در عرصه نظام زندانبانی مورد اشاره قرار داد.

انتهای پیام

کد N92316

وبگردی