آفتاب

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های حماس در غزه

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های حماس در غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز (جمعه) پایگاه‌های جنبش حماس در نوار غزه را هدف حملات خود قرار دادند که در پی آن چند تن از جمله یک کودک زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، در حمله صبح امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های وابسته به جنبش حماس در نوار غزه، بنا به گزارش منابع پزشکی و امنیتی فلسطین، چند تن از جمله یک کودک فلسطینی زخمی شدند.

همچنین یک منبع پزشکی اعلام کرد که سه تن از مجروحان که حال یکی از آنها تقریبا وخیم است، به بیمارستانی در غزه جهت معالجه منتقل شدند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد که جنگنده‌های صهیونیستی، پایگاه‌هایی را در بیت لاهیا، السودانیه و رفح در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.

شاهدان عینی نیز اعلام کردند که جنگنده‌های صهیونیستی یک پایگاه متعلق به گردان‌های «عز‌الدین القسام»، شاخه نظامی جنبش حماس را هدف قرار دادند.

به گفته شاهدان، موشک شلیک شده باعث وارد آمدن خساراتی به ساختمان‌های مسکونی مجاور و زخمی شدن یک دختربچه فلسطینی شد.

یک منبع فلسطینی در غزه نیز اعلام کرد که حمله دوم با دو موشک صورت گرفته و یک ساختمان متروکه متعلق به وزارت کشور فلسطین را در بیت لاهیه هدف قرار داد که در نتیجه آن دو فلسطینی زخمی شدند.

در رفح نیز جنگنده‌ها دو حمله به یک پایگاه متعلق به القسام در منطقه «تل السطان» انجام دادند که به زخمی شدن دو شهروند فلسطینی انجامید.

انتهای پیام

کد N91766

وبگردی