آفتاب

یک فعال دانشجویی: همه‌ احزاب از گفتمان دوستی استفاده کنند

یک فعال دانشجویی: همه‌ احزاب از گفتمان دوستی استفاده کنند

دبیر تشکل انتظار دانشگاه‌ کرمانشاه گفت: با توجه به اختلاف سلیقه و نظری که احزاب با یکدیگر دارند ضروری است که رفتار تند و پرخاشگرانه را به گفتمان دوستی تغییر دهند و اختلاف نظرشان را با این گفتمان بیان کنند.

میثم ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: فضای جامعه پس از مدت‌ها کشمکش به یک فضای آرام و امیدبخش تبدیل شده است. حفظ این آرامش نیازمند همدلی میان مسوولین کشور و احزاب است؛ چرا که آنان افرادی تاثیرگذار بر فضای سیاسی کشور هستند.

وی افزود: کشور اسلامی به فضای آرام و منطقی نیازمند است،‌حتی اگر اختلاف نظرهای مسوولین از گذشته نیز بیش‌تر شده باشد، نباید گفتمان دوستی کنار گذاشته شود؛ چرا که هدف تمامی احزاب و مسوولین در نهایت یکی است و آن حفظ نظام جمهوری اسلامی است.

این فعال دانشجویی همچنین ادامه داد: می‌توان با گفتمان دوستی از اختلاف نظرها استفاده مثبت کرد؛ اگر گفتار احزاب با یکدیگر دوستانه وصمیمی باشد به جای افزایش اختلاف به نزدیکی بین شخصیت‌های سیاسی کشور می‌انجامد. نزدیکی شخصیت‌ها به یکدیگر در زمانی که ما به همدلی نیازمندیم به پیشرفت اهداف ایران خیلی کمک می‌کند.

ایمانی با تاکید بر ضرورت لزوم استفاده‌ شخصیت‌های شناخته شده‌ کشور از گفتمان دوستی ابراز عقیده کرد: ایران یک کشور قدرتمند و مهم در منطقه و جهان به حساب می‌آید و همه‌ کشورهای جهان نیز به قدرت ایران اعتراف کرده‌اند. اگر بزرگان و شخصیت‌های نظام گفتمان دوستی را پیشینه‌ خود قرار دهند، اختلاف سلیقه‌های داخلی و دشمنی‌ها کم رنگ‌تر می‌شود که این یک رنگی داخلی به قدرت بیش‌تر کشورها در دنیا می‌انجامد.

انتهای پیام

کد N91710

وبگردی