آفتاب

سخنان سردار نقدی در دومین اجلاسیه مجمع بسیج استان اصفهان

سخنان سردار نقدی در دومین اجلاسیه مجمع بسیج استان اصفهان

شهروندان: رییس سازمان بسیح مستضعفین کشور گفت: ایران باید برای رسیدن به تمدن اسلامی، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را برای پیشبرد اهداف خود تعیین کند.

دفاع > بسیج- شهروندان:
رییس سازمان بسیح مستضعفین کشور گفت: ایران باید برای رسیدن به تمدن اسلامی، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را برای پیشبرد اهداف خود تعیین کند.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار ˈمحمد رضا نقدیˈ روز پنجشنبه در دومین اجلاسیه مجمع بسیج استان اصفهان افزود: تحقق تمدن اسلامی در ایران نیازمند ایجاد جامعه اسلامی در این کشور است.

وی اظهار کرد: امروز دشمنان ایران و قدرتهای شیطانی بار دیگر مقابل ایران صف آرایی کرده اند که آزمونی حساس را برای ایران رقم زده است.

وی با بیان اینکه بسیجیان و مردم ایران باید نشان دهند که امانت داران خوبی برای شهیدان هستند، تصریح کرد: شیر زنان و غیور مردان ایران با همت و اراده مصمم ضامن پایداری انقلاب اسلامی هستند.

سردار نقدی تاکید کرد: نهادها و سازمانهای کشور به تنهایی نمی توانند جامعه اسلامی را محقق کنند و در این زمینه به حضور و مشارکت مردم نیاز است.

وی افزود: دشمنان ایران علاوه بر تحریم ها علیه این کشور در زمینه های مختلف اقتصادی کارشکنی های زیادی از جمله در قراردادهای صادرات و واردات کشور، نفوذ خاص در اقتصاد ایران و اختلاف های بزرگ ضد ایران انجام داده اند.

وی با بیان اینکه در عرصه های علمی نیز دشمنان مزاحمت های زیاد برای ایران ایجاد کرده اند، گفت: یک نرم افزار ویژه با موضوع معرفی کارشکنی های دشمنان و مقابله با این امر از ابتدای هفته آینده بر روی سامانه ها و شبکه های اینترنتی بسیج راه اندازی می شود.

رییس سازمان بسیج افزود: اگر می خواهیم در جامعه مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را پیش ببریم، نیاز به الگوهای بومی داریم.

وی یادآوری کرد: خطوط اصلی راه و سبک زندگی اسلامی ایرانی تدوین شده اما اکتشاف، کسب تجربه و به کار گرفتن آنها نیازمند مجاهدت است.

سردار نقدی گفت: الگوهای غربی همه مسائل را به دولت مربوط می دانند و مردم را کنار زده اند.

وی با بیان اینکه در الگوهای غربی افراد خاص و سرمایه دار وارد عرصه می شوند، افزود: ما در ایران الگوهای خاص خود را داریم و همه مردم در صحنه هستند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: در این راستا ظرفیت های فرهنگی جغرافیایی باید شناخته و به کار گرفته شود.

کد N91469

وبگردی