آفتاب
قائیدرحمت در واکنش به حضور مصباحی مقدم پشت تریبون مجلس:

امیدوارم در بقیه نشست ها به گونه ای عمل کنیم که با تذکر نمایندگان روبرو نباشیم

امیدوارم در بقیه نشست ها به گونه ای عمل کنیم که با تذکر نمایندگان روبرو نباشیم

متاسفانه به علت بروز برخی ناهماهنگی ها و برخی اتفاقات، نمایندگان مناطق محروم این اعتبارات را از دست دادند، اما به نظر من نمایندگان این مناطق باید با اتحاد حق مردم محروم را بگیرند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اختصاص نیافتن 6 درصد از درآمدهای نفتی برای اجرای طرح های عمرانی مناطق محروم گفت: نمایندگان مناطق محروم با اتحاد باید حق مردم را بگیرند.

به گزارش ایلنا، عباس قائیدرحمت در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1393 کل کشور در تذکر شفاهی با تاکید بر اینکه هیات رئیسه براساس آیین نامه داخلی مجلس باید مر قانون را رعایت کند، گفت: در نشست علنی امروز دیدیم که برخی از قوانین آیین نامه درباره حضور سخنگوی کمیسیون تلفیق برای دفاع از لایحه بودجه مصوب در این کمیسیون نقض شد. از طرف دیگر شاهد بودیم که نظر رئیس کمیسیون تلفیق و سخنگوی این کمیسیون درباره برخی از بندها متفاوت بود و این موضوع بر رأی نهایی نمایندگان تاثیر گذاشت.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه براساس پیشنهاد قبلی یکی از نمایندگان قرار بود 6 درصد از درآمدهای نفتی بالغ بر 8 هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح های عمرانی مناطق محروم اختصاص داده شود، افزود: متاسفانه به علت بروز برخی ناهماهنگی ها و برخی اتفاقات، نمایندگان مناطق محروم این اعتبارات را از دست دادند، اما به نظر من نمایندگان این مناطق باید با اتحاد حق مردم محروم را بگیرند.

محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر با اشاره به حضور و سخنان مصباحی مقدم رئیس کمیسیون تلفیق پشت تریبون برای دفاع از لایحه تصویب شده در کمیسیون تلفیق گفت: قطعاً ممکن است این اتفاق در روزهای آینده هم رخ دهد، از این رو باید بگویم که رئیس کمیسیون تلفیق براساس قانون می تواند برای توضیح مطالبی پشت تریبون حاضر شود، اما در کل امیدوارم در بقیه ساعات و نشست ها به گونه ای عمل کنیم که با تذکر نمایندگان روبرو نباشیم.

کد N91302

وبگردی