آفتاب

عارف:کاندیداتوری‌ام از یزد فقط "شایعه" است/ در حال بررسی برای درخواست مجوز حزب هستیم

عارف:کاندیداتوری‌ام از یزد فقط "شایعه" است/ در حال بررسی برای درخواست مجوز حزب هستیم

تسنیم نوشت:

رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه کاندیداتوری‌ام از یزد فقط "شایعه" است، گفت: ما در حال بررسی برای درخواست مجوز حزب هستیم اما تشکیل حزب برنامه‌ اصلی‌مان نیست.

محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان پیش از ظهر امروز در حاشیه دوازدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که شایعه شده که قرار است در انتخابات مجلس از یزد کاندیدا شوید، گفت: خود شما می‌گویید شایعه شده، از این رو این موضوع فقط شایعه است.

وی در ادامه درباره اینکه آیا سارقانی که به دفتر شما حمله کرده بودند، مشخص شدند و شکایت به کجا رسید، افزود: در حال بررسی است و هنوز هم مشخص نشده کار چه کسی بوده بلکه فعلا آگاهی در حال بررسی است.

رئیس بنیاد امید ایرانیان درخصوص چشم‌انداز مذاکرات هسته‌ای نیز اظهار داشت: من خوش‌بین هستم، البته باید به منافع ملی توجه شود. در این صورت به نتیجه خوبی می‌رسیم تا به حال هم اقدامات دولت در عرصه دیپلماسی خوب بوده است.

عارف در پاسخ به این پرسش که آیا بالاخره حزب تشکیل می‌دهید یا نه؟ گفت: حزب هنوز به جایی نرسیده از این رو بیشتر باید احزاب موجود را حمایت کرد. با این حال ما در حال بررسی برای درخواست مجوز حزب هستیم اما تشکیل حزب برنامه‌ اصلی‌مان نیست.

2929

 

 

کد N91227

وبگردی