آفتاب

مسئول سازمان بسیج سازندگی: حرکت‌های جهادی، اثبات کارآمدی نظام دینی است

مسئول سازمان بسیج سازندگی: حرکت‌های جهادی، اثبات کارآمدی نظام دینی است

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور پس از بازدید از پاتوق جبهه جهادی منتظران خورشید، با مسئولان گروه‌های جهادی عضو قرارگاه شهید شوشتری دیدار کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ابراهیم عزیزی در جلسه‌ای دو ساعته با مسئولان گروه‌های جهادی قرارگاه شهید شوشتری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای وحدت و خدمت بویژه سردار شوشتری، گفت: شهیدان با ایثار و جهاد جاودانه شده و به مقام «عند ربهم یرزقون» نائل آمدند.

عزیزی ضمن تشکر از مجاهدات جهادگران قرارگاه شهید شوشتری در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: شما جهادگران با الهام از سیره نبوی و روحیه علوی در صحنه محرومیت‌زدایی حضور یافته و با اعتقاد راسخ در جهت جلب رضایت باری‌تعالی گام برمی‌دارید.

وی انقلاب اسلامی را محصول دعای خیر همه آبرومندان درگاه الهی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام با انواع توطئه‌ها و فتنه‌ها و کودتاها به جنگ با ملت ایران اسلامی بپا خواسته و در تمامی عرصه‌های فرهنگی و سیاسی و نظامی و ... به مقابله و مبارزه تمام عیار با نظام اسلامی پرداختند اما رهبری حکیمانه ولایت و ایستادگی ملت موجب شکست استکبار شد.

عزیزی با اشاره به رسالت گروه‌های جهادی در نظام اسلامی تصریح کرد: دشمنان پس از شکست در تمامی عرصه‌ها، نشان دادن مشکلات و محرومیت‌ها و ناکامی‌ها را اولویت اصلی خود قرار داده‌اند تا شاید به خیال واهی بتوانند حاکمیت اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند.

وی هدف دشمن را از القاء ناکارآمدی و ممانعت از الگو شدن ایران اسلامی در جهان دانست و افزود: حرکت‌های جهادی با حضور جوانان برای خدمت‌رسانی به توده‌های مردم، اثبات کارآمدی نظام دینی است که وحدت و همدلی آحاد جامعه را نمایان می‌کند.

استاندار پیشین هرمزگان، تکلیف آحاد ملت را در قبال نظام یادآور شد و تاکید کرد: اگر جان خود را برای نظام اسلامی بدهیم باز هم کم است.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با مقایسه جهاد دفاعی و جهاد خدمت‌رسانی تصریح کرد: اجر و ثواب جهادگران قرارگاه شهید شوشتری به همان میزان اجر رزمندگان قرارگاه نجف است که شهید شوشتری فرماندهی آنرا در غرب و شمال غرب کشور بر عهده داشت و همان تاثیر را دارد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی، انتظارات از قرارگاه شهید شوشتری را با توجه به سوابق درخشان این مجموعه بالا دانست و اظهار کرد: انتظار این است که این قرارگاه به جای اعزام به یک روستا، تلاش کند تا فرهنگ جهادی را در کشور گسترش داده و ضمن آسیب‌شناسی فعالیت‌ها با نگاهی کلان و ملی فعالیت‌های قرارگاه را توسعه و تداوم بخشد و باید تلاش کنیم تا اردوهای جهادی را به سایر کشورها منتقل کنیم.

بر اساس این گزارش، مسئول سازمان بسیج سازندگی ، از پاتوق جبهه جهادی منتظران خورشید در منطقه نارمک تهران بازدید کرد و در جریان این بازدید گزارشی از اقدامات چهارساله این مجموعه در استان سیستان و بلوچستان ارائه شد.

انتهای پیام

کد N91103

وبگردی