آفتاب
در دیدار با آیت‌الله صافی گلپایگانی

جهانگیری: دولت در مسیر خدمت و حل مشکلات، به حمایت‌های مراجع نیازمند است

جهانگیری: دولت در مسیر خدمت و حل مشکلات، به حمایت‌های مراجع نیازمند است

معاون اول رئیس‌جمهور با حضور در بیت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی در قم، با این مرجع تقلید دیدار و درباره مسائل گوناگون داخلی و خارجی گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اسحاق جهانگیری صبح امروز (پنجشنبه) در جریان سفر به شهر مقدس قم پس از زیارت بارگاه کریمه اهل بیت(ع)‌ در دیدار با آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی، به مسائل و مشکلات کشور در سال‌های گذشته از جمله تورم، رکود اقتصادی، تعامل با دیگر کشورها، تحریم و دیگر مسائل اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید در چند ماه گذشته از عمر خود، سعی در شناسایی و حل مشکلات کشور داشته است.

وی همچنین ضمن ارائه گزارشی از اقدامات دولت برای عبور از مشکلات اقتصادی از جمله در حوزه هدفمندی یارانه‌ها و گذار از بحران‌های زیست محیطی که کشور با آنها مواجه است، تصریح کرد: دولت خود را نیازمند راهنمایی‌ها، حمایت و هدایت‌های مراجع نظام تقلید می‌داند؛ چراکه حمایت مرجعیت همواره برای دولت و نظام، سرمایه بزرگی بوده و ما قدردان آن هستیم.

معاون اول رئیس‌جمهور اضافه کرد: دولت امروز برای اینکه بتواند در مسیر خدمت به ملت و رفع مشکلات کشور موفق باشد، به دعا و حمایت‌های مرجعیت نیازمند است.

انتهای پیام

کد N90990

وبگردی