آفتاب

اصرار عبداللهی به تذکر، صدای رییس جلسه را درآورد

اصرار عبداللهی به تذکر، صدای رییس جلسه را درآورد

تهران - ایرنا - اصرار رضا عبداللهی نماینده مردم ماهنشان در مجلس برای بیان تذکر سبب شد تا حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت با عصبانیت بگوید: مگر هر کس ایستاد باید به تذکرش گوش دهیم.

به گزارش خبرنگارپارلمانی ایرنا، در جلسه علنی روز پنج شنبه مجلس رضا عبداللهی در حالی که ایستاده و کتابچه آیین نامه داخلی مجلس را در دست داشت، فریاد می زد که خواهان بیان تذکر خود است.

ابوترابی فرد نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی که برای ساعاتی ریاست جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت گفته که صفحه مربوط به درخواست های تذکرات نمایندگان را پاک کرده است و از عبداللهی خواست تا دکمه بیان تذکر را فشار دهد.

اما عبداللهی همچنان ایستاده بود و بربیان تذکر خود اصرار داشت که موجب شد ابوترابی فرد با عصبانیت فریاد بزند: سرجای خود بنشینید؛ مگر هر کس ایستاد باید به تذکرش گوش کرد؟ من صفحه تذکرات را پاک کردم اما دکمه را نزدید و نفر آخر شدید.

دراین هنگام محمد دهقانی عضو هیات رییسه مجلس به عبداللهی متذکر شد که در لیست تذکرات نفر آخر است.

با این وجود، عبداللهی که در کمیسیون تلفیق بودجه نیز عضویت دارد و در سال های قبل ریاست این کمیسیون را بر عهده داشت، در جریان بررسی لایحه بودجه در صحن علنی امروز مجلس همچنان ایستاده بود و کتابچه آیین نامه داخلی را در دست داشت تا نوبت به بیان تذکرش برسد.

سیام**2025**1590
کد N90740

وبگردی