آفتاب
با حضور عارف و بجنوردی؛

دوازدهمین کنگره حزب مردم سالاری آغاز شد

دوازدهمین کنگره حزب مردم سالاری آغاز شد

دوازدهمین کنگره حزب مردم سالاری با شعار حقوق شهروندی، اقتصاد عادلانه، دیپلماسی هوشمندانه و با حضور برخی از شخصیت های جریان اصلاحات صبح امروز در مجتمع آدینه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دوازدهمین کنگره حزب مردم سالاری به دبیرکلی مصطفی کواکبیان صبح امروز در مجتمع فرهنگی آدینه آغاز شد.

بنا بر این گزارش محمدرضا عارف و آیت الله بجنوردی مهمانان ویژه این کنگره هستند که در این مراسم نیز سخنرانی خواهند کرد.

همچنین حجت الاسلام  اکرمی، فرشاد مومنی، علیرضا محجوب، علی مطهری و مسعود پزشکیان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

میرزابابا مطهرنژاد رئیس ستاد اجرایی کنگره دوازدهم حزب مردم سالاری ضمن تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: کنگره دوازدهم حزب مردم سالاری را خوشبختانه در فضایی متفاوت و شرایطی امیدبخش برگزار می کنیم  شرایطی که دولت تدبیر و  امید سکان اداره جامعه را در دست دارد و با گشودن فضای تعامل عقلانی با جامعه بین الملل بارقه ای از امید در دل ها ایجاد کرده است.

وی افزود: گرچه در حوزه فعالیت احزاب اتفاق قابل ذکری نیفتاده است اما به تحقق برنامه و وعده های ریاست محترم جمهور امیدوار و گشایش اساسی در فعالیت حزب را انتظار داریم.

مطهرنژاد با اشاره به ویژگی حزب مردم سالاری گفت: مردم سالاری تنها حزبی است که  با داشتن تریبونی با نام روزنامه مردم سالاری به صورت نوشتاری و آنلاین دارای سیستم سراسری کادربندی واتوماسیون است که کلیه فرآیند ثبت نام، پذیرش، صدور کارت عضویت به صورت مجازی و از راه دور صورت می پذیرد.

وی همچنین با اشاره به شعار کنگره دوازدهم این حزب گفت: شعار کنگره دوازدهم در نشست های آذرماه کمیته سیاسی مورد بحث قرار گرفت و در نشست 26 آذر شورای مرکزی طرح و با اصلاحاتی به تصویب رساند که در نهایت شعار حقوق شهروندی، اقتصاد عادلانه و دیپلماسی هوشمندانه انتخاب شد و امروز دیدگاه های سخنرانان را پیرامون این شعارها شاهد خواهیم بود.

وی همچنین یادآور شد: در 17 آبان 92 با تشکیل همایش پیش کنگره برنامه یا کنگره قطعی و از جمله مصوب شد که کتاب فعالیت های حزب از آغاز تا کنون تدوین و همزمان با کنگره دوازدهم رونمایی شود.

بنا بر این گزارش همچنین پیام سید محمد خاتمی به دوازدهمین کنگره حزب مردم سالاری در این مراسم قرائت شد.

 

کد N90621

وبگردی