آفتاب

توهین و پرخاش پاسخ قانونگذار آمریکایی به سوال خبرنگار

توهین و پرخاش پاسخ قانونگذار آمریکایی به سوال خبرنگار

تهران-ایرنا- ˈمایکل گریمˈ عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا به خبرنگاری که از او در مورد بازداشت و رسوایی مالی یکی از حامیان او پرسید، به شدت پرخاش کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، گریم که نماینده نیویورک در مجلس نمایندگان آمریکاست، شامگاه سه شنبه به ˈمایکل اسکوتوˈ خبرنگار سیاسی شبکه ˈنیوز وانˈ توهین و پرخاش کرد.

براساس این گزارش ˈاسکوتو ˈ در مورد بازداشت یکی از حامیان مالی او سوالی پرسید که گریم به او پرخاش و او را تهدید به پرتاب از بالکن کرد.

ˈدیانا دوراندˈ چهل و هفت ساله یکی از حامیان مالی گریم اخیرا به اتهام کمک غیرقانونی بیش از 10 هزار دلار به مبارزات تبلیغاتی گریم بازداشت شد.

درپی این اقدام گریم بیانیه ای صادر و در آن دلیل توهین به اسکوتو را این چنین توجیه کرد:ˈخبرنگار می دانست که من به شدت عجله دارم و تنها برای اظهارنظر در مورد سخنرانی سالانه رییس جمهوری آمریکا وعده مصاحبه کوتاهی را به آنها داده ام؛ اما خبرنگار بر پرسیدن سوالی بی ربط اصرار کرد و من با او برخورد کردم. مطمئنم من اولین عضو کنگره نبودم که به این شکل با او برخورد می کردم و آخرین نفر نیز نیستم.ˈ

ˈباب هاردتˈ سردبیر سرویس سیاسی این شبکه نیز در بیانیه ای به گریم پاسخ داد: توهین به یکی از خبرنگاران ما، ناراحت کننده است چه رسد به اینکه توهین کننده یک عضو کنگره باشد. این رفتار قابل قبول نیست و ما خواستار عذرخواهی گریم از خبرنگار هستیم.

مترجمام**9157/1547
کد N90176

وبگردی