آفتاب
با حضور روحانی و لاریجانی ؛

سومین نشست مشترک دولت و مجلس آغاز شد

سومین نشست مشترک دولت و مجلس آغاز شد

تهران - ایرنا - سومین نشست مشترک دولت و مجلس دقایقی پیش با حضور حجت الاسلام حسن روحانی و جمعی از اعضای هیات دولت در صحن مجلس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، در این نشست خبرنگاران حضور ندارند اما عکاسان و فیلمبرداران می توانند از ابتدای این مراسم تا پایان تلاوت قرآن، عکس و تصویر بگیرند و پس از آن، جلسه را ترک می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری و علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی سخنرانی می کنند و پس از آن چند نفر از اعضای هیات دولت و نمایندگان مجلس هر کدام به مدت 30دقیقه صحبت می کنند.

به گفته عبدالرضا مصری سخنگوی هیات رییسه مجلس، در این نشست مشترک 6 نفر از رییسان کمیسیون های تخصصی سخنرانی می کنند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمدعلی نجفی رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری، مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور و محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور از جمله اعضای کابینه هستند که در این نشست حضور دارند.

همچنین بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن وتجارت، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و همچنین الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهوری به همراه محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری از دیگر دولتمردان حاضر در این نشست هستند.

عبدالرضا مصری سخنگوی هیات رییسه مجلس در ابتدای این نشست با خوش آمد گویی به رییس جمهور و هیات دولت برای حضور در مجلس در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی، مبنای این نشست را تعامل و همفکری برای خدمت به مردم دانست.

وی افزود: مبنای این نشست تعامل و همفکری برای خدمت به مردمی است که در طول 35 سال انقلاب با پایمردی مثل روز اول ایستادگی کردند.

نماینده مردم کرمانشاه اظهار داشت: این فرصتی برای خدمت است و معلوم نیست دوباره چه فرصتی دست دهد تا چنین جلساتی برگزار شود و دعا می کنیم که خداوند فرصت خدمت را برای ما همواره برقرار داشته باشد.

سیام**9103**2025 **1449
کد N90151

وبگردی